Hop til indhold

Recommended Posts

Det er anden gang jeg har besøgt Andrea, og igen fik jeg særklassebehandling. En superlækker ungepige som tilfredsstiller øjne og lyster. Hun skynde sig ikke, lytter til dine ønsker og er nemt at snakke med. Hvis ikke du kan tænde på hende, er du døde! ^_^ Jeg glæder mig til næste gang allerede

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaulC skrev, for 5 timer siden:

Ja det er hende. Bare basis 1400kr for en time er fint. 2000 for alt du vil^_^

2k for alt inklusive 1 time? Er det noget du kan stå inde for - jeg kan ikke se at det er noget hun oplyser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, den 17.11.2020 at 21:25:

2k for alt inklusive 1 time? Er det noget du kan stå inde for - jeg kan ikke se at det er noget hun oplyser. 

“Alt inklusive” i den forstand man får en basis time, så find et par ekstras, så ender man på 2000kr. Selfølgelig hvis du vil have alt på menuen koster det meget mere. Man skal også bruge sin hjerne hvad!

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaulC skrev, for 1 time siden:

“Alt inklusive” i den forstand man får en basis time, så find et par ekstras, så ender man på 2000kr. Selfølgelig hvis du vil have alt på menuen koster det meget mere. Man skal også bruge sin hjerne hvad!

En anden mulig var at undlade at formulere sig i salgstilbudsvendinger a'la "2000 for alt du vil" - hvis det bare er noget man finder på. 

Sådan er vi så forskellige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaulC skrev, den 17.11.2020 at 13:50:

Det er anden gang jeg har besøgt Andrea, og igen fik jeg særklassebehandling. En superlækker ungepige som tilfredsstiller øjne og lyster. Hun skynde sig ikke, lytter til dine ønsker og er nemt at snakke med. Hvis ikke du kan tænde på hende, er du døde! ^_^ Jeg glæder mig til næste gang allerede

Hvor i Aalborg holder hun til? Midtbyen eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...