Hop til indhold
BSfunstuff

2 piger/4 hænder massage

Recommended Posts

Jeg søger et sted, gerne i Midtjylland, hvor man kan få massage af 2 piger, en så kaldt "4 hænders massage", og gerne med ekstra.

Er der nogle Brødre der kan anbefale et godt sted med 2 søde pige som giver god massage.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jarhead skrev, for 8 timer siden:

Smut forbi PP i Århus, hvem du vælger er underordnet :)

Tak mig senere ;)

Har været der enkelt gang og besøge Cici,
men er de ikke kun Cici og Gib i øjeblikket...?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er måske at strække den og kalde Vejle midtjylland, men jeg spurgte om det ved Bella og Cindy i Vejle for et stykke tid siden og der kunne det godt lade sig gøre. Har dog ikke fået det prøvet endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg
dinp1979 skrev, 1 time siden:

Det er måske at strække den og kalde Vejle midtjylland, men jeg spurgte om det ved Bella og Cindy i Vejle for et stykke tid siden og der kunne det godt lade sig gøre. Har dog ikke fået det prøvet endnu

men må vel yde den køre tur, hvis man skal nyde..

har du et link syns ikke jeg kan finde nogen Cindy og den Bella jeg kan finde står der ikke om de er 2..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BSfunstuff skrev, for 6 minutter siden:

men må vel yde den køre tur, hvis man skal nyde..

har du et link syns ikke jeg kan finde nogen Cindy og den Bella jeg kan finde står der ikke om de er 2..?

Det er denne Bella og nej hun skriver ikke noget om 2, men jeg skrev og spurgte hende og der sagde hun hun har en veninde der hedder Cindy. Hende kan jeg ikke umiddelbart finde et link på lige nu. Men skriv og spørg om ikke det er muligt. 

Bella har jeg fået massage med mere af tidligere og klart en dejlig lille ting at lege med. Cindy har jeg ikke haft fornøjelsen af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet med 4 hænder et par gange, og synes ikke det er pengene værd.

Jeg har svært ved at nyde  så mange steder på en gang.

Og så irriterer det mig at de konstant taler med hinanden på et fuldstændigt uforståeligt sprog. Det fjerne også noget af mit fokus.

Blot mine betragtninger :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den glade murer skrev, for 20 timer siden:

Har prøvet med 4 hænder et par gange, og synes ikke det er pengene værd.

Jeg har svært ved at nyde  så mange steder på en gang.

Og så irriterer det mig at de konstant taler med hinanden på et fuldstændigt uforståeligt sprog. Det fjerne også noget af mit fokus.

Blot mine betragtninger :-) 

du har tildels ret  ,   og  helt sikkert her i landet , da meget faa af Thai massage stederne ,lever af  originalt Thai massage , som samtidigt

udfoeres af proff. therapister . Men,  har af og til i udlandet, faaet 4 Hands  massage ,hvor de forstaar at holde mund ! og  synkront give dig  massage .

Og saa er det en helt anden  historie og fornoejelse 

Sorry engelsk Tastatur !! 

 

af proff. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, den 21.3.2022 at 08:03:

Har I nogen gode forslag til et sted med 2 søde piger, som er til nogenlunde brugbar massage og FP? 
Har selv Apex og “God thai massage“ (Gan og May) i kikkerten, men har I andre gode bud i den vestlige del af hovedstadsområdet? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...