Hop til indhold

Recommended Posts

Brødre, lige lidt forklaring inden jeg kommer til omtale af årets bedste blowjob.

I starten af året gav jeg mig selv en udfordring.

Prøv noget nyt, og afprøv nye grænser. Det er blevet til +15 spændende besøg lige fra den unge spanske skønhed Jessica, et par dejlige Milfs, smukke Kate, de klassiske (extra)thaimassager og ikke mindst et par frække trekanter. På listen skulle der naturligvis også være en fitness pige, og valget faldt derfor på Fernanda. Jeg tænder ikke specielt på muskel piger, men det skulle prøves, for jeg var nysgerrig og liderlig.

Mødte Fernanda i hendes lille private lejlighed i Sydhavnen, rimelig diskret. Havde bestilt de klassiske 30 minutter og havde efter et hurtigt bad, en hel klar køreplan for dagen. Kæl, blow, 69, dansk, og afslut med doggy foran spejlet... Sådan skulle det ikke gå, fordi...

Fernanda er foruden at være super sød og sjov, en energibombe at de helt store.

Hun kravlede ned til mikrofonen som blev suttet, spyttet, gnubbet, klemt og masseret i en sådan grad (og tempo) at jeg aldrig har prøvet noget så vildt før. Hendes evne til at variere og give hver en centimeter max fokus var fantastisk. Jeg måtte overgive mig og fik årets vildeste udløsning. Det sortnede helt bogstaveligt for mine øjne. VILDT.

Fernandas meget flotte krop (ikke et eneste gram fedt) blev herefter udforsket, hvilket var dejligt, men det er hendes blow, som stadigvæk står krystalklart i min hukommelse, som årets bedste blowjob. Tak for oplevelsen Fernanda :-)

Så kære broder, hvis du gerne vil give dig selv årets vildeste julegave, skal du overveje vores fitness veninde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Larsebro

Jeg blev overrasket over, hvor maskulin hun var og havde egentlig bare lyst til at droppe mødet. Synes dog ikke BJ var noget specielt - ret påtaget at hun skal dirty talke og spytte på pikken. Var ret plat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larsebro skrev, 1 time siden:

Jeg blev overrasket over, hvor maskulin hun var og havde egentlig bare lyst til at droppe mødet. Synes dog ikke BJ var noget specielt - ret påtaget at hun skal dirty talke og spytte på pikken. Var ret plat.

Jeg var heller ik imponeret over hendes BJ. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...