Hop til indhold

Recommended Posts

thaielskerpik skrev, for 1 time siden:

så var jeg forbi bella på falster nær nykøbing   , sikke hun kan give god og hård massage  og så er hun bare sød og så smuk , det er hende på foto  . jeg kommer igen . 

  •  

Jaah, har du ikke mere info?? FP? - blow? - evt. Super?. Det er min bestemte fornemmelse at hun giver det hele. Mener nu også at have læst anmeldelser hvor hun beskrives som uengageret .. Men jeg kan godt leve med at hun kan give både hård og blød massage - og at hun er sød og smuk... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 5 timer siden:

Jaah, har du ikke mere info?? FP? - blow? - evt. Super?. Det er min bestemte fornemmelse at hun giver det hele. Mener nu også at have læst anmeldelser hvor hun beskrives som uengageret .. Men jeg kan godt leve med at hun kan give både hård og blød massage - og at hun er sød og smuk... 

jeg fik en spiller af hende ,det kunne hun godt finde ud af :D  men tror også man kan få mere ;), jeg fik en god engageret massage hvor  hun tog sig tid til  massage og jeg var der lidt over en time , hun er let at tale med  og så er hun meget smuk omkring de 35 år vil jeg tro , men det er meget svært at se alder på en thaipige.:roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 16 timer siden:

Jaah, har du ikke mere info?? FP? - blow? - evt. Super?. Det er min bestemte fornemmelse at hun giver det hele. Mener nu også at have læst anmeldelser hvor hun beskrives som uengageret .. Men jeg kan godt leve med at hun kan give både hård og blød massage - og at hun er sød og smuk... 

bella  giver en dejlig håndtrold

Del dette indlæg


Link til indlæg
nike10 skrev, for 5 minutter siden:

Hvor meget koster en time med svensk ?

Hun ser smuk ud 

jeg fik tantra med en håndtrold for 800 og jeg var der lidt over en time :D og ja hun er smuk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Bella... FP i en time for 1500. Nok ca.standart prisen. Faktisk kunne jeg ikke rigtig kende hende ud fra billederne, men det var da muligvis hende. Alt i alt en nogenlunde godkendt oplevelse. Men kommer ikke igen. Pris/ oplevelse matcher ikke rigtigt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...