Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Lotus Thai Massage i Aabenraa (igen) i lørdags og mødte en "ny" dame Bee - http://www.lotus-kropsmassage.dk/

Hun gav en rigtig god og grundig massage med varm olie med pirring undervejs. Det var rigtig dejlig massage og en rigtig god HJ til sidst. De tilbyder ikke andet end HJ.

Men altid god og grundig massage og dejlig afslutning til rimelige penge - 650 kroner all inclusive.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Der er stadig gang i huset. Og man får en super dejlig og god massage.

Og der er mulighed, for at der kan komme ekstra.

Ved ikke lige hvor mange der er, da jeg er hos den samme.

Men det er nu også skønt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hektorprosess skrev, for 7 timer siden:

Hej

Der er stadig gang i huset. Og man får en super dejlig og god massage.

Og der er mulighed, for at der kan komme ekstra.

Ved ikke lige hvor mange der er, da jeg er hos den samme.

Men det er nu også skønt.

Ja, de gange jeg har været der det sidste års tid, har det desværre kun været Mutti selv, der har været der... Men hun giver sku en udmærket massage...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eclipse skrev, den 10.11.2021 at 03:00:

Ja, de gange jeg har været der det sidste års tid, har det desværre kun været Mutti selv, der har været der... Men hun giver sku en udmærket massage...

Nu tror jeg ikke den tidligere Mutti arbejder mere. Hun er der en gang i mellem. 

Men jeg få en dejlig omgang af Bee.

Hun er ikke den største, men kanon sød.  Vi får snakket en del sammen. Og Hun ved lige, hvor mine ømme punkter er.

  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hektorprosess skrev, for 8 timer siden:

Nu tror jeg ikke den tidligere Mutti arbejder mere. Hun er der en gang i mellem. 

Men jeg få en dejlig omgang af Bee.

Hun er ikke den største, men kanon sød.  Vi får snakket en del sammen. Og Hun ved lige, hvor mine ømme punkter er.

  

Så ved jeg sku ikke hvem hun er, hende jeg har fået massage af de sidste par år... Kun en enkelt gang eller to, har der været en anden, og hun har nok været 40 eller lidt over...

Hende jeg kalder Mutti, er omkring de 50 eller over, og lidt buttet i det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte stedet sidste år til 30 minutter massage og handjob. Begge dele til 200 så 400 i alt. Fik tilbuddet om HJ mens jeg bestilte tiden i telefonen- "Vil du ha handjob til 200?"

Tre damer 40+ på stedet hvoraf den ene var Mutti (Samran?)

Blev betjent af dame på 45-50 med kunstige bryster, der gav den mest fantastiske  handjob. Husker ikke navnet men ikke hende på billedet. Det skal prøves igen næste gang jeg er i Åbenrå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi igår, og fik 1 times dejlig hård massage + happy end... Hun kunne sku ta fat den lille dame...

Man siger jo, at det skal gøre ondt, for at det gør godt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja!! Der er stadig mulighed, for en god omgang massage. Og der kan også tilkøbes ekstra.

Men det er også blevet lidt dyre med tiden.

Og da jeg var der, var det ikke muligt, at røre bare lidt..

Det har ellers været tilladt før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Lotus så sent som i går. Der er i øjeblikket en rigtig sød, ung og flot thai dame, som hedder Jenny. Hun giver en rigtig god massage, men uden pirring. Men når man ligger på ryggen tilbyder hun hj, som hun gør rigtig dejligt, med rigtig lækker pirring. Men man må ikke røre hende, desværre. Jeg har besøgt hende mindst tre gange nu og kemien bliver bedre og bedre. Hun fortalte i går, at hun rejser hjem til Thailand sidst i februar 2023, men kommer tilbage i juni 2023. Hun er absolut et besøg værd, hvis man er til god massage og et dejligt hj. Pris for 1 time incl. hj - 600 kr. http://www.lotus-kropsmassage.dk/

Chefen på stedet er for tiden hjemme i Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For år tilbage fik jeg fp af Mutter selv -nogle gange -da hun var alene -ind til en dag min kone pludselig kom ind -og patu ville fortælle mig et eller andet ligegyldigt... -hun nåede lige og springe af(hun havde sådan noget meget løstsiddende tøj på) og ligge et håndklæde over mit underliv... da min kone bankede på og gik ind i stuen uden for massagerummene... Mutter gik hurtig ud og talte med hende -og viste hende ind til mig -min kone sagde noget (kan slet ikke huske hvad) og gik ud igen -hun skulle finde noget i en butik... Mutter var meget forvirrede/flov -men jeg kunne ikke lade være at grine -hun turde kun give mig massage resten af tiden -og talte hele tiden om "hvad nu hvis..." -det glemte hun aldrig -og efter den dag kunne jeg kun få håndtrold -og det skulle helst være af en af de andre -selv om hun havde giver mig massagen... Der var også en gang, hvor hun havde en ny pige -hun mente jeg skulle prøve -det endte også i noget rod -fik lidt massage og så ville hun bare kneppes sagde hun -og hvad gør man så... -vi gik i gang -men hun stønnede højt -så musikken ikke var højt nok til, at sløre, hvad det forgik -da jeg gik lod mutter som ingen ting -men ugen efter var denne pige væk -og mutte forklarede mig, at hun ikke var god til massage, og kun ville have sex med kunderne -og det var ikke meningen det skulle være sådan et sted... Har mange gode minder fra det sted;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...