Hop til indhold
The-Newbie

Tilbud om privat sex fra thai massør

Recommended Posts

Hej

Jeg har i dag nydt selskabet af en lidt ældre thai kvinde, hvor den stod på noget massage og Happy ending. Rigtig dejligt sted jeg har besøgt 3 gange nu. 
Men da hun var i gang med forsiden ;), begyndte hun at tale om, at hun var enormt liderlig og spurgte om hun måtte skrive til mig privat, da hun gerne ville se/mærke mere til mig. Jeg har ikke nogen kæreste eller forpligtelser til nogen, så jeg sagde selvfølgelig ja. Det virkede som om hun oprigtigt havde lyst til sex, og hun nævnte intet om betaling, hun ville sågar gerne hjem til mig. 
Stedet tilbyder af, hvad jeg har kunnet finde ud af, ikke mere end en spiller. Men i dag, fik hun også hevet brysterne frem, jeg sagde vi bare kunne gøre det nu, men hun nævnte hun stønnede for højt, til det ville være passende. 
Er det noget som andre har prøvet, eller har jeg bare været heldig? Jeg tænker jeg vil tage hende op på tilbuddet, hvis ikke hun vil have penge for det. 

(Jeg vil ikke linke til hende, da det ikke virker som noget hun vil gøre med alle og enhver.) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
The-Newbie skrev, for 2 minutter siden:

Hej

Jeg har i dag nydt selskabet af en lidt ældre thai kvinde, hvor den stod på noget massage og Happy ending. Rigtig dejligt sted jeg har besøgt 3 gange nu. 
Men da hun var i gang med forsiden ;), begyndte hun at tale om, at hun var enormt liderlig og spurgte om hun måtte skrive til mig privat, da hun gerne ville se/mærke mere til mig. Jeg har ikke nogen kæreste eller forpligtelser til nogen, så jeg sagde selvfølgelig ja. Det virkede som om hun oprigtigt havde lyst til sex, og hun nævnte intet om betaling, hun ville sågar gerne hjem til mig. 
Stedet tilbyder af, hvad jeg har kunnet finde ud af, ikke mere end en spiller. Men i dag, fik hun også hevet brysterne frem, jeg sagde vi bare kunne gøre det nu, men hun nævnte hun stønnede for højt, til det ville være passende. 
Er det noget som andre har prøvet, eller har jeg bare været heldig? Jeg tænker jeg vil tage hende op på tilbuddet, hvis ikke hun vil have penge for det. 

(Jeg vil ikke linke til hende, da det ikke virker som noget hun vil gøre med alle og enhver.) 

Hva er problemet, sig dog ja tak ;-)

Jeg har selv for mange år siden haft en ung thai kæreste som jeg mødte på en klinik i vanløse, vi var sammen i et år og sås privat hos mig et par gange om ugen til mad, film, hygge og god sex samt vi to ud at spise som hun betalte ofte ..

Jeg var desværre ikke rigtig forelsket i hende, så brød med hende selvom hun var ung, sød og køn ... Det er 10-12 år siden nu og tænker tit på hvor hun er i dag og hvordan hun har det, fortryder lidt nu ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rødovre skrev, for 9 minutter siden:

Hva er problemet, sig dog ja tak ;-)

Der tror jeg skam også jeg gør :) 
Det var lige så meget for, at høre om andre har oplevet det samme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enten er hun oprigtigt interesser i et sexuelt uforpligtende forhold eller også er hun ude på at gafle dig som kæreste. Så prøv at mødes privat hvis du har interesse i hende, men husk på fordommene derude.

Er selv gift med en thai som jeg mødte på en massageklinik for mange år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tantramassøren skrev, for 1 minut siden:

Hvis hun er af typen som "Vicki fra Valby" nu på Frederiksberg - så pas på og lad vær.

De går sikkert efter dine penge :)

Nu kan jeg ikke udtale mig om ovenstående “Vicki fra Valby”, men jeg ser da tre forskellige thai-kvinder (heraf to der yder massage) i tide og utide, hvor det kun omhandler sex og hygge. Ingen af disse tre har nævnt noget om penge på noget tidspunkt. Det skal dog siges, at jeg heller ikke har mødt dem på en massage-klinik eller lign. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaigiftdk skrev, for 4 minutter siden:

Enten er hun oprigtigt interesser i et sexuelt uforpligtende forhold eller også er hun ude på at gafle dig som kæreste. Så prøv at mødes privat hvis du har interesse i hende, men husk på fordommene derude.

Er selv gift med en thai som jeg mødte på en massageklinik for mange år siden.

Der er en temmelig stor aldersforskel på os, jeg er 24 og vil skyde på hun er omkring 40+ men det kan være meget svært at sige. Så jeg håber da ikke hun har fået indtrykket af noget seriøst, men det lyder da til jeg skal huske kondom, så jeg ikke lige pludseligt bliver "fanget"

Del dette indlæg


Link til indlæg
The-Newbie skrev, for 18 minutter siden:

Der er en temmelig stor aldersforskel på os, jeg er 24 og vil skyde på hun er omkring 40+ men det kan være meget svært at sige. Så jeg håber da ikke hun har fået indtrykket af noget seriøst, men det lyder da til jeg skal huske kondom, så jeg ikke lige pludseligt bliver "fanget"

Hygge uden kondom er no-go i hvert fald og med den aldersforskel kunne det godt være et håb om finde en dansk kæreste og få opholdstilladelse (hvis hun ikke allerede har en). Så hav det i mente.
 

Men hvis du synes det kunne være spændende, så prøv det af og se hvad der sker. Du kan jo sige stop til enhver tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde for et par år siden besøgt en dejlig thai pige et par gange, hvor hun efter 2. besøg spurgte om jeg ville komme igen senere, cirka midnat, når hun lukkede, fordi hun gerne ville være sammen med mig. 

Jeg blev helt paf, kunne slet ikke forstå det, og spurgte om hun mente det, og om det var "free". Yes for free, svarede hun. 

Jeg kom tilbage senere og havde lækker lækker sex med hende. Skøn, ufortravlet, næsten kæresteagtigt sex. 

 

Nogle dage senere skrev jeg til hende og spurgte om hun ville ses igen. Denne gang ville hun så have betaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The-Newbie skrev, for 4 timer siden:

Jeg tænker jeg vil tage hende op på tilbuddet, hvis ikke hun vil have penge for det. 

Når nu du ikke har andre forpligtelser, så er der jo ikke noget problem i at være sammen en aften. Så kan du jo se, om samværet er lige så appellerende, når det strækker sig længere end blot den tid, du plejer at booke.

Bare husk at have din sunde fornuft med dig, for som @thaigiftdk er inde på, kan der sagtens være skjulte dagsordner. I en anden tråd om nogenlunde samme emne mente nogen at vide, at en del herboende thaipiger har betydelig gæld i hjemlandet, ligesom nogle thaipiger i visse sammenhænge bliver beskyldt for at have en lemfældig omgang med sandheden. Men det gør sig måske ikke gældende for hende, du har mødt, og man skal måske ikke male fanden på væggen. Men tænk dig om undervejs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...