Hop til indhold

foxybrown

Featured Replies

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 3 timer siden:

Hej. Er der nogen der har erfaring med denne annonce? https://annoncelight.dk/showad/298889 

jeg er ikke 100 procent, men erinder at jeg skrev til denne for et år siden og der sidder en " syg mand bagi som bagmand " som blev ved med at sperme mig, sms til mig og sågar ringe, efter jeg skrev at jeg ikke kunne alligevel ... er hun/han i rødovre/vanløse er det den ....

Skrevet

Trykker du på link, og derefter på billedet - så står der "hot tranny" i url.....det siger jo lidt :-)

JR

Skrevet
Rødovre skrev, for 33 minutter siden:

jeg er ikke 100 procent, men erinder at jeg skrev til denne for et år siden og der sidder en " syg mand bagi som bagmand " som blev ved med at sperme mig, sms til mig og sågar ringe, efter jeg skrev at jeg ikke kunne alligevel ... er hun/han i rødovre/vanløse er det den ....

er i sydhavn - noget af det nye

Skrevet
kenderen skrev, for 1 minut siden:

er i sydhavn - noget af det nye

så er det helt sikkert ikke hende jeg omtalte, så ts kan være rolig hvis han kontakter hende ...

Skrevet
Johnsonrocks skrev, for 26 minutter siden:

Trykker du på link, og derefter på billedet - så står der "hot tranny" i url.....det siger jo lidt :-)

JR

hva betyder det ?

Skrevet

var der slet ingen der havde været forbi? 

@kenderen Du skriver Sydhavn har du så ikke været forbi. 

Lars

Skrevet
larsj skrev, for 15 minutter siden:

var der slet ingen der havde været forbi? 

@kenderen Du skriver Sydhavn har du så ikke været forbi. 

Lars

nej kun kommunikeret...

Skrevet

Lyder spændende med de priser - hold da op :-o

Rødovre skrev, den 16.11.2020 at 14:59:

.. der sidder en " syg mand bagi som bagmand " som blev ved med at sperme mig, sms til mig og sågar ringe, efter jeg skrev at jeg ikke kunne alligevel ...

Mener du at han blev ved med at spamme dig?

Redigeret af Argent

Skrevet
Argent skrev, for 1 minut siden:

Mener du mon at han blev ved med at spamme dig?

ja, men det er længe siden nu, men det har intet med denne trans at gøre i denne tråd ...

Skrevet
Rødovre skrev, Lige nu:

ja, men det er længe siden nu, men det har intet med denne trans at gøre i denne tråd ...

Forstod jeg ja, tænkte bare det var værd at highlighte forskellen på de to. Uheldig fejl, hvis udtalen følger skriveriet ;)

Skrevet
Gammel rotte skrev, den 16/11/2020 at 11:49:

Hej. Er der nogen der har erfaring med denne annonce? https://annoncelight.dk/showad/298889 

Har været der og gået igen... en lille tyk fyr med paryk - hvis man er til det såeh...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.