Hop til indhold

Recommended Posts

Primo november havde jeg fornøjelsen af at møde Karina Lux i udkanten af Videbæk i Vestjylland:

Jeg er egentlig til lange besøg af en times tid eller mere og ikke til de hurtige, men Karina's tilbud om "happy hour mellem 12.00 og 18.00 med blowjob, dansk og relax massage til kun 800 kr" fristede mig over evne. Og jeg kan kun sige, at det var en god oplevelse. Fik mindst en time for pengene inkl. bad før og efter. Karina er lige så flot og rund som på sine billeder uden på nogen måde at være overvægtig. På billederne kan man ikke se den store tatovering på maven, men sådan en har hun altså. Jeg havde krydset "Intimbehåring = trimmet" af på AL, da jeg elsker den sorte trekant, men på det punkt blev jeg skuffet. Hun er intimbarberet. Til gengæld har hun dejlige brede hofter, store runde bryster, skønne lår og frem for alt en sød, rød og smilende mund og et smukt ansigt og hår. "Karina" lyder dansk, men hun er altså polsk. Siger selv, at hun kun taler en "lille bitte smule engelsk", men jeg synes det var fuldt tilstrækkeligt. Langt bedre end visse Thai-kvinder. Jeg er ikke til intime detaljer i sex-akten, men kan kun sige, at Karina gav mig en dejlig oplevelse. Glemmer aldrig hendes forventningsfulde smil og mund, da hun lå på ryggen og ventede på, at jeg skulle komme ind i hende. Så sødt.

Huset ligger i udkanten af en lille by (ikke selve Videbæk). Desværre er husene dårligt skiltede mht. vejnummer, og jeg var nødt til at stoppe ved flere huse for at kigge på deres postkasser, men oplevede at lysene blev tændt, og folk kiggede misbilligende på mig. Det var ikke særlig sjovt. Kan opfordre til bedre skiltning.

Ellers kun de bedste anbefalinger herfra.

Redigeret af Watanabe
Ubetydelig rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...