Hop til indhold
Watanabe

Maja, Daugbjergpigerne. God oplevelse

Recommended Posts

Der er næppe nogen EG-brugere, der ikke på et eller andet tidspunkt er stødt på dampende, erotiske annoncer fra polske Petie Maja, Daugbjerg, v/Randers.

Mit problem var, at det næsten lød for godt til at være sandt. Der var lidt blandede anmeldelser her på forum. En bruger fortalte, at han syntes "hun var lidt for stor at svinge rundt med", og det er jo en ting, som man ikke kan se på billederne: størrelsesforholdet. Så risikerede jeg at møde en 150 kilos matrone, hvis jeg besøgte hende?

Men jeg valgte altså at tage chancen primo maj og har ikke berettet om det før nu, da jeg frygtede, at det kunne skabe problemer for hende i Corona-nedlukningen (dog efter frisør-åbning). Og jeg kan kun sige, at det var en god oplevelse. Maja ser ud præcis som på billederne, hverken ældre eller yngre.  Hun er sød, ligetil og taler udmærket engelsk. En gæv pige, som vi ville sige på jysk. Hun er vel omkring 35 år/170 cm/70 kg, varm, blød og med dejlige kurver, naturlige bryster og varme læber. Betalte for en time til en helt igennem standard pris + 200 kr for en "ekstra kæresteoplevelse". Og det var dejligt. Jeg er ikke til at dele alle de intime detaljer, men hun valgte på et tidspunkt  at ride sig selv til en orgasme. Selvfølgelig kan det være fake, men jeg tror på hende, og det gav mig en dejlig oplevelse. Efter sex, spurgte hun, om jeg havde lyst til at give hende massage, og det havde jeg bestemt lyst til. Hun er ikke nogen supermodel, men måske er det netop det, der gjorde det så dejligt: en helt igennem naturlig kvinde med dejlige bløde, runde former, som viste, at hun nød mine kærtegn - og jeg at kærtegne og forgude hendes krop.

Huset ligger diskret i udkanten af byen. Du parkerer i baggården og kan vandre uset til indgangen. Helt igennem ok.

De bedste anbefalinger herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Krøllede

Randers??? Er det ikke vest for Viborg, sådan ca. en times kørsel fra Randers. :rolleyes:

Uanset, tak for anmeldelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Krøllede skrev, for 18 timer siden:

Randers??? Er det ikke vest for Viborg, sådan ca. en times kørsel fra Randers. :rolleyes:

Jo, du har ret, jeg fik rodet rundt i koordinaterne:D Selv tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver at hun ikke er nogen supermodel.     Jeg er ikke enig.    I mine øjne er hun den smukkeste kvinde jeg nogensinde har set.   Smuk, naturlig, nem at snakke med og lynende intilligent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 13 timer siden:

Hvorfor dælen skal hun have SÅ mange annoncer hvert sted? Det virker useriøst. 

Det er jo en markedsføringsstrategi man kan være enig eller uenig i. 
Det vigtigste for mig er, at hun er troværdig i det hun skriver, holder det hun lover og at de mange billeder er ægte. Det du ser er lige præcist det du får. Også i virkeligheden er hun en naturlig, sød og varm pige der er dejlig at være sammen med - og så er hun et kanon godt knald ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, den 25.11.2020 at 18:51:

Hvorfor dælen skal hun have SÅ mange annoncer hvert sted? Det virker useriøst. 

Hun betaler for synlighed. I avisalderen ville hun nok have betalt for en helsidesannonce. I webalderen vælger hun så at købe mange små. De fortæller det samme, men til sammen øger de hendes synlighed. Jeg havde jo også mine betænkeligheder - men hun er god nok. Efter min mening^_^ @Love Thai ville nok udtrykke det noget stærkere:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange annoncer, ja. Ægte er hun i hvertfald. Hun er sød, flot og nærmest perfekt. Har set hende flere gange og bliver kun mere glad for hende ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ted123 skrev, den 30.11.2020 at 18:13:

Mange annoncer, ja. Ægte er hun i hvertfald. Hun er sød, flot og nærmest perfekt. Har set hende flere gange og bliver kun mere glad for hende ;-) 

Kunne det tænkes at en lidt afsides beliggenhed kræver lidt ekstra markedsføring ? Tror at kundegrundlaget i Daugbjerg er ret lille trods alt.

Hun har været der i flere år på samme adresse. Mulighed for at parkere i gården uden at blive set fra vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...