Hop til indhold
Henrik84

Studiegirl37 Mystikken forsætter

Recommended Posts

https://sugardaters.com/da/profile/bERJw56LRJ

Jeg havde lavet en aftale med hende i morgen. Det hele var på plads og hun skrev en del. Jeg prøvede at søge efter hende herinde og fandt et opslag med en advarsel, som dog ikke fortalte meget andet end man skulle holde sig væk. Jeg skrev til hende der var det opslag herinde og folk var lidt skræmte over hende. Og så var hun væk.. Ikke ét ord siden jeg skrev det og hun skrev ellers en del inden. Det virker meget suspekt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft kontakt med hende på SD. Hun skrev til mig først! 
Jeg fortalte hende ligeledes om den tråd, hvor der bliver advaret imod hende, for at høre hendes side af sagen. Det fik hende til at flippe fuldstændig ud og skrive på et meget mærkeligt dansk, mht. stavningen, som ellers virkede tilforladeligt inden da. Hun påstod at @Joey Joe Joe havde beskyldt hende for at få nogle mænd til at rulle ham og jeg måtte selv om, om jeg troede på sådan noget “sindsykt sluder”, som hun skrev. 
Jeg valgte ikke at gå videre med kontakten til hende og hun fulgte heller ikke op på det ...

Men suspekt? Ja, i høj grad!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg slap så for ar hun flippede ud. Hun har skrevet helt fint dansk til mig gennem det hele. Men jeg skal heller ikke have mere kontakt. Det lyder meget muligt der kunne dukke nogen andre op end hende :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende, og der var ingen problemer. 

Men hun er godt nok hurtigt i tøjet bagefter, og ikke meget snak inden. 

Og på toilettet lå der 2 brugte kondomer hvor sæden var på vej ud. 

Det virkede til at stedet kun blev brugt til et formål og ikke til beboelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...