Hop til indhold

Recommended Posts

Luca. http://www.seductiongirls.dk/pigerne/luca/

Dette er ikke en anmeldelse, vel mere en anbefaling..

Har kendt hende siden 2012. Det hele startede med en 30 minutters "kærligheds affære" på Cassiopeia Stars. Nu er hun at finde på Seductiongirls.

Det er blevet til mange 100 timer igennem årene siden da, ja, hun er den jeg har besøgt mest. Luca er smuk og køn. Dejlig krop og de mest fantastiske store ægte bryster en mand kan ønske sig. Meget selvsikker og skønne øjne. Hun er en pleaser til fingerspidserne. Hendes "varetegn" må næsten være kys, for man forsvinder fuldstændigt i tid og sted, alt stopper bare, når man kysser hende.

Udover hun er fysisk skønt bygget og giver den dejligste  sex, så er hun VIRKELIG en iintelligent kvinde, hold nu op det er fedt at tale med hende efter en lækker gang sex og fed humor.

Det er tid for mig til at komme videre, så slipper denne lille "hemmelighed" ud. Alle der er til GFE bør unde sig et besøg, det bliver simpelthen ikke bedre, kom afsted drenge.  Eneste lille ting, nok mest til de nye i gamet eller dem som mig, LAD VÆRE med at forelske jer. 

Pas GODT på hende, det er sku vigtigt!  

Redigeret af JoeBidensBrother

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej!
Jag håller med dig om att Luca är en underbar kvinna och har ett trevligt bemötande.
Jag har träffat henne ett antal gånger genom åren, men det blir nog inget mera för min del. Sist jag besökte henne så var bj med kondom och det dödade hela upplevelsen och där går min gräns för att jag skall ha en skön upplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...