Hop til indhold
The-Newbie

Helene 100% real, København

Recommended Posts

The-Newbie skrev, for 45 minutter siden:

Tak, hvordan finder i forresten de billeder? Jeg mindes at have set en guide, men kan ikke lige finde den :) 

Personligt, går jeg ind på annoncesiden, trykker på det foto, jeg vil søge på, hvorefter jeg højreklikker på det og vælger "View image" (min Firefox er på engelsk).
I en ny fane åbner jeg Google, og trykker på "Billeder", hvorefter jeg går tilbage til fotoet, venstreklikker på det, og trækker det over i Google-søgefeltet, hvor jeg slipper det. Google søger nu på fotoet. Det er sådan jeg gør, men der er sikkert andre metoder, der går hurtigere.

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg
The-Newbie skrev, for 10 minutter siden:

Tak, hvordan finder i forresten de billeder? Jeg mindes at have set en guide, men kan ikke lige finde den :) 

Jeg har en tilføjelse til min browser der hedder Search By Image. Med den installeret skal man bare højreklikke på billedet og vælge den, så søger den med de maskiner man har indstillet den til. Jeg har valgt Google, Yandex og Tineye.

Den guide du efterlyser er muligvis her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/10073-sådan-spotter-du-nemt-fake-fotos/#comments

Del dette indlæg


Link til indlæg

Download Tineye Reverse Image Search til den browser du bruger.

Så højreklikker du bare og vælger Search Image on Tineye

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...