Hop til indhold
Luxuria

Kinky massage midtjylland

Recommended Posts

https://sugardaters.com/da/profile/2xoy-jKPzj
 

Hvis I har lyst til noget ud over det sædvanlige, så skal i lave en aftale med Khalesidoll. En superslank lækker mørk pige, med lækre små piercede bryster og en lille pariserrøv.. Hun er amerikaner, meget snakkesaglig og ligetil. Hun knepper ikke, og sutter heller ikke. Jeg fik dog næsten 2 timers lækkert samvær, der inkluderede en meget lækker lapdance/stripshow, hvor jeg gerne måtte pille den meget luftige bodystocking af hende, imens hun vred sig lystent. Herefter lækker massage, hvor hun virkeligt kom godt rundt , hvis i forstår. Det hele afsluttede med en lækker pikmassage, med hende liggende som i en 69’er, og man må slikke hendes lækre lille fisse imens.. Hele seance er 1500kr. Kan varmt anbefales, hvis man vil prøve noget anderledes.. Det foregik i et meget pænt villakvarter, og i yderst pæne og lækre omgivelser..
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luxuria skrev, 1 time siden:

https://sugardaters.com/da/profile/2xoy-jKPzj
 

Hvis I har lyst til noget ud over det sædvanlige, så skal i lave en aftale med Khalesidoll. En superslank lækker mørk pige, med lækre små piercede bryster og en lille pariserrøv.. Hun er amerikaner, meget snakkesaglig og ligetil. Hun knepper ikke, og sutter heller ikke. Jeg fik dog næsten 2 timers lækkert samvær, der inkluderede en meget lækker lapdance/stripshow, hvor jeg gerne måtte pille den meget luftige bodystocking af hende, imens hun vred sig lystent. Herefter lækker massage, hvor hun virkeligt kom godt rundt , hvis i forstår. Det hele afsluttede med en lækker pikmassage, med hende liggende som i en 69’er, og man må slikke hendes lækre lille fisse imens.. Hele seance er 1500kr. Kan varmt anbefales, hvis man vil prøve noget anderledes.. Det foregik i et meget pænt villakvarter, og i yderst pæne og lækre omgivelser..
 

... glemte lige: Ikke alle vil ofre penge på et sd medlemsskab, så hvis i sender mig en pm, kan i få hendes kontaktoplysninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...