Hop til indhold
Landsbytossen

Viki - 500kr-30min SEX,ANAL, SUPERFRENCH, MEGAFRENCH, 69, Kiss soft, KØBENHAVN

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende for 2 år siden tror jeg.
 

Hun var totalt uengageret, kikkede konstant på sin telefon, både værelset og hende luktede af røg, og da vi var færdige tændte hun en cigaret og røg i værelset hvor mit tøj hang/lå mens jeg var i bad (jeg er ikke ryger og på det tidspunkt gift. så ikke super fedt).

Til sidst var det bare noget der skulle overståes.

Jeg kan ikke anbefale hende, overhovedet.

Redigeret af Tombola22

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 4 minutter siden:


Hvis ja, hvordan var oplevelsen? Og er hendes fotos ægte?

Hun er gammel i gårde og der ligger en del gammel omtale. Essensen er: Gennemsnitligt for prisklassen: venlig uden indlevelse, ægte billeder.

Repræsentativ tråd: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 3 minutter siden:

Hun er gammel i gårde og der ligger en del gammel omtale. Essensen er: Gennemsnitligt for prisklassen: venlig uden indlevelse, ægte billeder.

Repræsentativ tråd: 

 

Tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Er der nogen af jer, der har erfaringer med Viki?
Hvis ja, hvordan var oplevelsen? Og er hendes fotos ægte?

https://annoncelight.dk/showad/306655

en af de dårligste oplevelser jeg har haft med en gp, hun var røv kedelig, uagageret og ikke særlig pæn, var nysgerig pga den rimelig pris, men set i bakspejlet, ville jeg hellere have oddset de 500 kr op i stedet ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 1 time siden:

Er der nogen af jer, der har erfaringer med Viki?
Hvis ja, hvordan var oplevelsen? Og er hendes fotos ægte?

https://annoncelight.dk/showad/306655

En overskrift som f.eks: Viki København havde været mere passende, end din meget lange. Se bare hvor meget den fylder under Nyeste tråde i højre side. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der en enkelt gang da hun var i sansecenteret på Frederiksberg.

Når du får hele pakken til 500kr får du også service derefter. Hun giver et mekanisk men ganske udemærket blow.

Du får jo også anal med i prisen så det fik jeg prøvet. Hun kan tage den hele uden piv og du kan gå hårdt til den hvis du vil. Hverken  stram eller løs.

Sluttede af med CIM som også var okay.

Fik hvad jeg ville have ud af min plovmand og kommer nok aldrig igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre

Pris og service er ingen garanti uanset hvad det koster.

Har set mange anmeldelser hvor der er købt 30 min for feks 1000/12000 kr og servicen har været elendig .

Samt andre anmeldelser for 500 kr for 30 min hvor den har været helt i top, eks Emerly som også var på frederiksberg.

Det hele handler om hvilken pige det er, om hun kan lide sit job samt kemi.

Mine bedste oplevelser var på den gamle bollefabrik i hvidovre hvor man ku få 20 min for 400 kr og der fik jeg indimellem GFE for alle pengene og mere til ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rødovre skrev, den 15/11/2020 at 17:04:

Mine bedste oplevelser var på den gamle bollefabrik i hvidovre hvor man ku få 20 min for 400 kr og der fik jeg indimellem GFE for alle pengene og mere til ;-)

Vi må have den bollefabrik tilbage, eller rettere bagmændene bag den. :) Kæft det ville godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...