DKC 90 Skrevet 15. November, 2020 Da jeg er en truet race, der ryger smøger er det ikke alle der gider en, og da jeg er vild med GFE, kan det godt være en hæmsko... Hvad siger GP'er til kunder der er rygere..?? Go eller no go... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 15. November, 2020 DKC skrev, for 5 minutter siden: Da jeg er en truet race, der ryger smøger er det ikke alle der gider en, og da jeg er vild med GFE, kan det godt være en hæmsko... Hvad siger GP'er til kunder der er rygere..?? Go eller no go... Sorry hvis jeg blander mig Kan godt se dit dilemma, men selvfølgelig er det no go at snave med et askebære, men tror ikke du får ærlige svar fra alle, da der er skyde sig selv i foden, hvis de ønsker dig som kunde/gæst . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 15. November, 2020 Tror ik det så stor et problem. Tror de flest gp er ryger . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 15. November, 2020 (edited) Personligt har jeg ikke noget imod at kysse en ryger, men det skader vel aldrig med et tyggegummi, mint, tandbørstning eller mundskyld inden et besøg - ligegyldigt om man ryger eller ej Ellers må du jo spørge den enkelte GP. Jeg tænker, at dem som virkelig ikke vil kysse en ryger skriver det i annoncen. Redigeret 15. November, 2020 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 90 Skrevet 15. November, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden: Personligt har jeg ikke noget imod at kysse en ryger, men det skader vel aldrig med et tyggegummi, mint, tandbørstning eller mundskyld inden et besøg - ligegyldigt om man ryger eller ej Ellers må du jo spørge den enkelte GP. Jeg tænker, at dem som virkelig ikke vil kysse en ryger skriver det i annoncen. Du har en pointe, og er nu også en meget hensynsfuld ryger....mon snart jeg må kysse med dig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 15. November, 2020 Det svarer vel til at jeg spørger.. : "Jeg har lige spist makrel i tomat, er der nogle der vil snave..?" 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 15. November, 2020 Gentlemand-Finn skrev, for 35 minutter siden: Det svarer vel til at jeg spørger.. : "Jeg har lige spist makrel i tomat, er der nogle der vil snave..?" Du kommer bare Gentlemand-Finn Er vant til lugten af fisk som Fiskehandler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 15. November, 2020 DKC skrev, 1 time siden: Da jeg er en truet race, der ryger smøger er det ikke alle der gider en, og da jeg er vild med GFE, kan det godt være en hæmsko... Hvad siger GP'er til kunder der er rygere..?? Go eller no go... I have guest toothbrushes (new ones, you can keep them), toothpaste, floss and mouthwash. Dental floss sticks are always freely available to everyone in my bathroom. Without exception, every customer receives mouthwash. Toothbrush and toothpaste if needed. ... I like to kiss ... 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenSidsteKavaler 192 Skrevet 15. November, 2020 Tantra skrev, for 2 timer siden: I have guest toothbrushes (new ones, you can keep them), toothpaste, floss and mouthwash. Dental floss sticks are always freely available to everyone in my bathroom. Without exception, every customer receives mouthwash. Toothbrush and toothpaste if needed. ... I like to kiss ... I can confirm the mouthwash, followed by “cheers”. It is actually very delicate :-D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wouldloveto 89 Skrevet 15. November, 2020 hav en pose fishermans friends i lommen, og snup en inden du ringer på skønhedens dør. Problem solved 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenSidsteKavaler 192 Skrevet 15. November, 2020 DenSidsteKavaler skrev, for 1 time siden: I can confirm the mouthwash, followed by “cheers”. It is actually very delicate :-D And the Dental Floss sticks. Then you are good to go :-D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 15. November, 2020 Mange gode input her, men der er bare intet, der kan afhjælpe den for en ikke ryger væmmelse ved at kysse eller bare kramme med en ryger. Du kan børste tænder alt det, du lyster, men den ækle stank hænger der stadig, mundskyl (uden d) piratos og lignende har heller ikke fjernende effekt, bevares det hjælper, men der skal stadig gå en time eller mere siden sidste cigaret, før jeg skal kysse med nogen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 15. November, 2020 Jeg er ligeglad men ja, tyggegummi og tandbørstning gør underværker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5255 Skrevet 15. November, 2020 Der findes andet der er værre end røglugt, så som sure opstød og dårlig opførsel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 15. November, 2020 (edited) DKC skrev, for 12 timer siden: Da jeg er en truet race, der ryger smøger er det ikke alle der gider en, og da jeg er vild med GFE, kan det godt være en hæmsko... Hvad siger GP'er til kunder der er rygere..?? Go eller no go... Da jeg var gp var jeg mest sammen med var ryger. Det tændte mig faktisk lidt at kysse en ryger. Måske fordi jeg er x-ryger... aner det ikke Jeg vil hellere ungå makral-kysseren Redigeret 15. November, 2020 af Melody Dårlig formulering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. November, 2020 DKC skrev, den 15.11.2020 at 10:21: Da jeg er en truet race, der ryger smøger er det ikke alle der gider en, og da jeg er vild med GFE, kan det godt være en hæmsko... Hvad siger GP'er til kunder der er rygere..?? Go eller no go... Jeg er ikke selv ryger. En frisk omgang tandbørstning så er en ryger velkommen. Sidder der gammel røg i hår og tøj og evt I huden er det ikke så lækkert. Det samme gælder nu gammel sved lugt og ranglebær efter toilet besøg. En god personlig hygiejne er altid at foretrække Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 756 Skrevet 16. November, 2020 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Ranglebær efter toilet besøg. Dingle-ribs - seriøst oplever du det? /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. November, 2020 North skrev, for 25 minutter siden: Dingle-ribs - seriøst oplever du det? /North Seriøst ja - det er set/lugtet mere end hos en enkelt mand i min tid som gp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 90 Skrevet 16. November, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Jeg er ikke selv ryger. En frisk omgang tandbørstning så er en ryger velkommen. Sidder der gammel røg i hår og tøj og evt I huden er det ikke så lækkert. Det samme gælder nu gammel sved lugt og ranglebær efter toilet besøg. En god personlig hygiejne er altid at foretrække Altså det kan godt være man ryger, men hygiejnen må da være I top, ellers så står verden da ikke....er altid nyvasket, eller kommer i bad hos GP....andet er da ulækkert, og tænker da også den går den anden vej, forventer da GP er lækker og ren Redigeret 16. November, 2020 af DKC 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 16. November, 2020 DKC skrev, den 15.11.2020 at 10:52: Du har en pointe, og er nu også en meget hensynsfuld ryger....mon snart jeg må kysse med dig.. Der findes kun en type meget hensynsfulde rygere....Ex-rygere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 17. November, 2020 issen skrev, den 15-11-2020 at 10:45: Tror ik det så stor et problem. Tror de flest gp er ryger . Det kan du da ikke vide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petter0419 27 Skrevet 20. November, 2020 Nemtøs skrev, den 16.11.2020 at 13:51: Seriøst ja - det er set/lugtet mere end hos en enkelt mand i min tid som gp. Hvad er Dingle-ribs ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. November, 2020 Petter0419 skrev, for 1 time siden: Hvad er Dingle-ribs ? Rangle ribs er slang for at der sidder afføring i hårerne, altså du har ikke lige fået tørret dig ordentligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petter0419 27 Skrevet 20. November, 2020 Nemtøs skrev, Lige nu: Rangle ribs er slang for at der sidder afføring i hårerne, altså du har ikke lige fået tørret dig ordentligt Fy for satan. Smider du ikke sådan en fyr ud? Jeg kendte godt nok for mange år siden en GP i Aarhus. Hun fortalte, at hun sommetider havde kunder, som efterlod sig kraftige bremsespor på lagenet. Kan ikke huske, om hun smed dem ud eller hvad hun gjorde. Men der må sgu da være grænser for, hvad man skal finde sig i - osse selv om man "kun" er GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg