Hop til indhold
DKC

Spg. til GP om rygere

Recommended Posts

Da jeg er en truet race, der ryger smøger er det ikke alle der gider en, og da jeg er vild med GFE,  kan det godt være en hæmsko...

Hvad siger GP'er til kunder der er rygere..??

Go eller no go...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
DKC skrev, for 5 minutter siden:

Da jeg er en truet race, der ryger smøger er det ikke alle der gider en, og da jeg er vild med GFE,  kan det godt være en hæmsko...

Hvad siger GP'er til kunder der er rygere..??

Go eller no go...

Sorry hvis jeg blander mig ;-)

Kan godt se dit dilemma, men selvfølgelig er det no go at snave med et askebære, men tror ikke du får ærlige svar fra alle, da der er skyde sig selv i foden, hvis de ønsker dig som kunde/gæst .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Personligt har jeg ikke noget imod at kysse  en ryger, men det skader vel aldrig med et tyggegummi, mint, tandbørstning eller mundskyld inden et besøg - ligegyldigt om man ryger eller ej ;)

Ellers må du jo spørge den enkelte GP. Jeg tænker, at dem som virkelig ikke vil kysse en ryger skriver det i annoncen. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden:

Personligt har jeg ikke noget imod at kysse  en ryger, men det skader vel aldrig med et tyggegummi, mint, tandbørstning eller mundskyld inden et besøg - ligegyldigt om man ryger eller ej ;)

Ellers må du jo spørge den enkelte GP. Jeg tænker, at dem som virkelig ikke vil kysse en ryger skriver det i annoncen. 

Du har en pointe, og er nu også en meget hensynsfuld ryger....mon snart jeg må kysse med dig..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove
Gentlemand-Finn skrev, for 35 minutter siden:

Det svarer vel til at jeg spørger.. : "Jeg har lige spist makrel i tomat, er der nogle der vil snave..?"

Du kommer bare Gentlemand-Finn :razz: Er vant til lugten af fisk som Fiskehandler :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
DKC skrev, 1 time siden:

Da jeg er en truet race, der ryger smøger er det ikke alle der gider en, og da jeg er vild med GFE,  kan det godt være en hæmsko...

Hvad siger GP'er til kunder der er rygere..??

Go eller no go...

I have guest toothbrushes (new ones, you can keep them), toothpaste, floss and mouthwash. Dental floss sticks are always freely available to everyone in my bathroom. Without exception, every customer receives mouthwash. Toothbrush and toothpaste if needed.

... I like to kiss<3 ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra skrev, for 2 timer siden:

I have guest toothbrushes (new ones, you can keep them), toothpaste, floss and mouthwash. Dental floss sticks are always freely available to everyone in my bathroom. Without exception, every customer receives mouthwash. Toothbrush and toothpaste if needed.

... I like to kiss<3 ...

I can confirm the mouthwash, followed by “cheers”. It is actually very delicate :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange gode input her, men der er bare intet, der kan afhjælpe den for en ikke ryger væmmelse ved at kysse eller bare kramme med en ryger.

Du kan børste tænder alt det, du lyster, men den ækle stank hænger der stadig, mundskyl (uden d) piratos og lignende har heller ikke fjernende effekt, bevares det hjælper, men der skal stadig gå en time eller mere siden sidste cigaret, før jeg skal kysse med nogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
DKC skrev, for 12 timer siden:

Da jeg er en truet race, der ryger smøger er det ikke alle der gider en, og da jeg er vild med GFE,  kan det godt være en hæmsko...

Hvad siger GP'er til kunder der er rygere..??

Go eller no go...

Da jeg var gp var jeg mest sammen med var ryger. Det tændte mig faktisk lidt at kysse en ryger. 

Måske fordi jeg er x-ryger... aner det ikke:lol:

Jeg vil hellere ungå makral-kysseren:lol:

Redigeret af Melody
Dårlig formulering

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
DKC skrev, den 15.11.2020 at 10:21:

Da jeg er en truet race, der ryger smøger er det ikke alle der gider en, og da jeg er vild med GFE,  kan det godt være en hæmsko...

Hvad siger GP'er til kunder der er rygere..??

Go eller no go...

Jeg er  ikke  selv  ryger. 

En  frisk  omgang  tandbørstning  så  er  en  ryger  velkommen.  

Sidder der gammel  røg  i  hår  og  tøj  og  evt  I huden  er  det  ikke  så  lækkert. 

Det  samme  gælder  nu  gammel sved lugt  og  ranglebær  efter  toilet besøg. 

En  god  personlig  hygiejne  er  altid at  foretrække 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Ranglebær  efter  toilet besøg. 

 

Dingle-ribs - seriøst oplever du det? 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
North skrev, for 25 minutter siden:

Dingle-ribs - seriøst oplever du det? 

/North 

Seriøst  ja  - det  er  set/lugtet  mere  end  hos  en  enkelt mand  i min  tid  som  gp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Jeg er  ikke  selv  ryger. 

En  frisk  omgang  tandbørstning  så  er  en  ryger  velkommen.  

Sidder der gammel  røg  i  hår  og  tøj  og  evt  I huden  er  det  ikke  så  lækkert. 

Det  samme  gælder  nu  gammel sved lugt  og  ranglebær  efter  toilet besøg. 

En  god  personlig  hygiejne  er  altid at  foretrække 

Altså det kan godt være man ryger, men hygiejnen må da være I top, ellers så står verden da ikke....er altid nyvasket, eller kommer i bad hos GP....andet er da ulækkert,  og tænker da også den går den anden vej, forventer da GP er lækker og ren 

Redigeret af DKC

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
issen skrev, den ‎15‎-‎11‎-‎2020 at 10:45:

Tror ik det så stor et problem. Tror de flest gp er ryger .

Det kan du da ikke vide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 16.11.2020 at 13:51:

Seriøst  ja  - det  er  set/lugtet  mere  end  hos  en  enkelt mand  i min  tid  som  gp.

Hvad er Dingle-ribs ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Petter0419 skrev, for 1 time siden:

Hvad er Dingle-ribs ?

Rangle ribs  er  slang for at  der  sidder  afføring  i  hårerne, altså  du  har  ikke  lige  fået  tørret  dig  ordentligt  :-) :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Rangle ribs  er  slang for at  der  sidder  afføring  i  hårerne, altså  du  har  ikke  lige  fået  tørret  dig  ordentligt  :-) :-)

Fy for satan. Smider du ikke sådan en fyr ud?
Jeg kendte godt nok for mange år siden en GP i Aarhus. Hun fortalte, at hun sommetider havde kunder, som efterlod sig kraftige bremsespor på lagenet. Kan ikke huske, om hun smed dem ud eller hvad hun gjorde.
Men der må sgu da være grænser for, hvad man skal finde sig i - osse selv om man "kun" er GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...