Hop til indhold
Lopez88

Når man kommer hjem fra byen !

Recommended Posts

Jeg har længe gået og tænkt på en ting, når jeg kommer hjem fra byen, så jeg altid ekstra liderlig - men ofte er udvalget af gp minimalt :| 

 

Ja jeg ved jeg burde have taget stilling til det lang tid inden og have lavet en aftale inden jeg “drak” mig mod til :-(

 

Så mit spørgsmål går på, er det okay man drikker sig mod til, inden man skriver til en gp ? Eller er det mangel på selvtillid/mod :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lopez88 skrev, for 42 minutter siden:

er det okay man drikker sig mod til, inden man skriver til en gp

Jeg forstår behovet, for at justere på sin nervøsitet. Det er helt naturligt. Men der er oplagte ulemper ved dette og det er de færreste GP der synes at det er fedt at man lugter af sprut, når de skal give en god oplevelse. 

Der er ingen grund til at drikke mod til. Pigerne har set og oplevet det meste. De er vant til mænd der har overdreven selvtillig og til dem der er næsten selvudslettende nervøse.

Der er ingen grund til at tage stimulanser for at besøge en GP og hvis du samtidig ønsker at få det optimale ud af det så er det vel alt andet lige bedre ikke at være halvbedøvet.

... og du har helt ret. Der er et ubehageligt underskud af GP klokken møg om morgenen.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 2 minutter siden:

Jeg forstår behovet, for at justere på sin nervøsitet. Det er helt naturligt. Men der oplagte ulemper ved dette. Det er de færreste GP der synes at det er fedt at man lugter af sprut, når de skal give en god oplevelse. 

Der er ingen grund til at drikke mod til pigerne har set og oplevet det meste. De er vant til mænd der har overdreven selvtillig og til dem der er næsten selvudslettende nervøse.

Der er ingen grund til at tage stimulanser for at besøge en GP og hvis du samtidig ønsker at få det optimale ud af det så er det vel alt andet lige bedre ikke at være halvbedøvet.

Det rart man kan få vendt tingene og se det fra den modsatte side ! 
Jeg kan sagtens følge det du skriver og ja, du har ganske ret :o

 

Tak for dit gode svar, samt det giver stof til eftertanke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
Lopez88 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har længe gået og tænkt på en ting, når jeg kommer hjem fra byen, så jeg altid ekstra liderlig - men ofte er udvalget af gp minimalt :| 

 

Ja jeg ved jeg burde have taget stilling til det lang tid inden og have lavet en aftale inden jeg “drak” mig mod til :-(

 

Så mit spørgsmål går på, er det okay man drikker sig mod til, inden man skriver til en gp ? Eller er det mangel på selvtillid/mod :o

Jeg forstår godt dit spørgsmål, når man har drukket føler man at man kan slappe mere af... være mere fri for hæmninger hvis man kan sige det sådan.

Problemet er at det kun går den enevej ikke den anden. Så det er sikkert sjovt for den der har drukket men ikke så sjovt for den der ikke har.

Som harran skriver er de fleste gper vant til folk der er fyldt med selvtillid/mod og dem der ikke er. 

Det gør sådan set ikke så meget. :)

men jeg ville aldrig lukke nogen ind som har indtaget alkohol eller stoffer for den sags skyld.

hvorfor? Fordi man aldrig kan vide hvordan den person kan opføre sig.

Og de fleste bliver vildt dumme at høre på når de har drukket, sorry

En sidste ting er at jeg ikke kan fordrage lugten af alkohol:)

Hvilket også er en grund til at jeg aldrig har haft åben på de tidspunkter folk normalt går i byen og tager hjem igen:)

Redigeret af Melody

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 2 timer siden:

Jeg forstår behovet, for at justere på sin nervøsitet. Det er helt naturligt. Men der er oplagte ulemper ved dette og det er de færreste GP der synes at det er fedt at man lugter af sprut, når de skal give en god oplevelse. 

Der er ingen grund til at drikke mod til. Pigerne har set og oplevet det meste. De er vant til mænd der har overdreven selvtillig og til dem der er næsten selvudslettende nervøse.

Der er ingen grund til at tage stimulanser for at besøge en GP og hvis du samtidig ønsker at få det optimale ud af det så er det vel alt andet lige bedre ikke at være halvbedøvet.

... og du har helt ret. Der er et ubehageligt underskud af GP klokken møg om morgenen.

 

Lopez88 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har længe gået og tænkt på en ting, når jeg kommer hjem fra byen, så jeg altid ekstra liderlig - men ofte er udvalget af gp minimalt :| 

 

Ja jeg ved jeg burde have taget stilling til det lang tid inden og have lavet en aftale inden jeg “drak” mig mod til :-(

 

Så mit spørgsmål går på, er det okay man drikker sig mod til, inden man skriver til en gp ? Eller er det mangel på selvtillid/mod :o

Husk på at lysten stiger, men evnen falder!

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Lopez88 Du bør ikke besøge en gp når du er oppe at køre på alkohol - i hvert fald ikke når vi snakker om en decideret bytur.

Som det er blevet nævnt tidligere i tråden er det dårlig stil over for pigen - desuden får du heller ikke selv særlig meget ud af det.

Jeg har tidligere ved en særlig lejlighed taget en enkelt spids - og kun een. Det ville jeg sige var OK. Så er du stadig fornuftig at høre på, og det kan lige tage toppen af evt nerver. Det bør dog ikke blive en vane.

Prøv absolut om du ikke kan komme afsted når du er helt klar i hovedet - det er langt, langt bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Den gyldne regel: Spørg pigen :)

Jeg tror, at du får et nej fra langt de fleste, men hvis du vil prøve det, så spørg den GP du gerne vil besøge (eller flere til du finder en som er med på det, hvis sådan en findes). 

Jeg bliver også altid så liderlig, når jeg er i byen, så jeg kan godt forstå fristelsen, men alligevel ville jeg personligt afvise nogen som kom og var synligt påvirket. Det kunne være hyggeligt, men det kunne også blive enormt rodet og ubehageligt, og så går jeg (og de fleste andre, vil jeg gætte) efter forsigtighedsprincippet. 

Og så er man bare sjældent så charmerende som man selv tror, når man er fuld ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter en første maj, hvilket inkluderer 3-5 fadbamser, dog jævnt fordelt over eftermiddagen, var jeg blevet tændt på,et besøg. Det blev til en pige hos Romantica, der jo ligger nær Fælledparken. Jeg følte mig på ingen måde påvirket, selv om jeg selvfølgelig havde fået for meget til at køre bil, så det blev en tur forbi en ATM for at tanke op, og en tur hen at købe tandbørste og tandpasta. Hen til Romantica, få lov at børste tænder, vente på at møde den skønne - det var en rigtig god oplevelse! Men som før skrevet, så skal man ikke møde frem “stang Bacardi”.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove

Fuldstændig enig i tråden at alkohol/stoffer er No Go ved besøg ! Som tidligere selvstændig med Bar/værtshus er det de samme mekanismer, som vores glædepiger beskriver ! At diskutere med fulde mennesker ,er det samme som at råbe i en spand - den er hel hul og tom :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 4 timer siden:

Den gyldne regel: Spørg pigen :)

Jeg tror, at du får et nej fra langt de fleste, men hvis du vil prøve det, så spørg den GP du gerne vil besøge (eller flere til du finder en som er med på det, hvis sådan en findes). 

Jeg bliver også altid så liderlig, når jeg er i byen, så jeg kan godt forstå fristelsen, men alligevel ville jeg personligt afvise nogen som kom og var synligt påvirket. Det kunne være hyggeligt, men det kunne også blive enormt rodet og ubehageligt, og så går jeg (og de fleste andre, vil jeg gætte) efter forsigtighedsprincippet. 

Og så er man bare sjældent så charmerende som man selv tror, når man er fuld 

Kære Nanna:)

 Og så er man bare sjældent så charmerende som man selv tror, når man er fuld        En pissegod og sandfærdig sætning : - - - og så vil jeg lige tilføje at det er fra børn og fulde mennesker man hører sandheden                           ( + børn - -  små grøder har også ører, - ører et gammelt ord for håndtag) 

En episode helt tilbage i mine yngre dage sådan 28 år og i en gevaldig kærestesorg. Til en fest hos nogle naboer fik min borddame vel rigelig at drikke, og alligevel fornemmede hun min situation. Hun endte faktisk temmelig fuld. Da vi senere dansede spurgte hun direkte, - du er så trist hvad er sket ? - og så fortalte jeg hende - -  og så sagde hun noget i retning af som jeg husker det -  det skal jeg nok få gjort noget ved, vi går ud på toilettet. Samme aften var både mine forældre og søskende og mange naboer samt hendes egen mand også med til festen, så jeg forsøgte at undgå pga de mange familiemedlemmer og hendes egen mand, det kunne jo ende som noget rod.

På et tidspunkt gik jeg på toilettet, og det havde hun set. Det varede sgu ikke længe før hun stod og hamredeløs  på døren og ville ind, det gjorde jeg så, og så behøver jeg vel ikke at fortælle mere. Hun gav mig fisse:wub: og hun var ligeså trængende som mig :):)  - skønt med fræk fisse for første gang i vistnok 2 måneder. Ingen bemærkede vist noget. I hele hendes brandert inviterede hun mig også hjem så kan du se soveværelset, min mand kører bus om aftenen. Meen køre 100 km det var vel i overkanten.

Et par måneder efter hører jeg at de er gået fra hinanden, og der skulle jeg nok have kontaktet hende igen; men der var jeg rejst til København og begyndt at læse, og min egen annonce i Ekstra Bladets bagside sammen med Gpérne, jeg tilbød mig til kvinder - -  og for helved en masse fremmed fræk fisse den gav :)

Hun har været i mine tanker hele livet, jeg har sådan set også kunne følge hendes liv via noget familie. Vi snakkede godt sammen, klingede godt sammen og dansede godt TÆT sammen (et stående samleje) og kneppede:wub: godt sammen  den aften. Vi var lige gamle, vi var begge som meget unge startet op med eget selvstændig erhverv. Jeg har tit tænkt at det måske måske måske var mit livs største dumhed, at jeg ikke besigtede hendes soveværelse, for pludselig var hun jo ledig og måske ledig lige præcis for mig, jeg var også ledig.

Da vi begge var 55 var vi begge ledige igen ( via familie "sagen høren") og så kontakte jeg hende for første gang og fik tid til en klipning - hun havde stadig sin salon. Vi snakkede om mangt og meget om vores liv hver især, meeeeen der var gået for lang tid. Så blev det .prøvet og afsluttet

Kærestesorg skal kneppes væk med en ny.

Et par 

 

 

Mange hilsner

Nye tider

 

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Hvis du tjekker Cassiopeiastars og Pussygalores vil du se, at de har åbent til 4-5 stykker fredag og lørdag, så mon de ikke er vant til at betjene gæster, der har været en tur i byen? I min egen optik er sex bedst uden alkohol eller blot et par glas vin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melody skrev, for 6 timer siden:

Jeg forstår godt dit spørgsmål, når man har drukket føler man at man kan slappe mere af... være mere fri for hæmninger hvis man kan sige det sådan.

Problemet er at det kun går den enevej ikke den anden. Så det er sikkert sjovt for den der har drukket men ikke så sjovt for den der ikke har.

Som harran skriver er de fleste gper vant til folk der er fyldt med selvtillid/mod og dem der ikke er. 

Det gør sådan set ikke så meget. :)

men jeg ville aldrig lukke nogen ind som har indtaget alkohol eller stoffer for den sags skyld.

hvorfor? Fordi man aldrig kan vide hvordan den person kan opføre sig.

Og de fleste bliver vildt dumme at høre på når de har drukket, sorry

En sidste ting er at jeg ikke kan fordrage lugten af alkohol:)

Hvilket også er en grund til at jeg aldrig har haft åben på de tidspunkter folk normalt går i byen og tager hjem igen:)

Jeg fuldt indforstået med de ting der bliver nævnt og dejligt med en så fyldstgørende forklaring.

Selvfølgelig skal det være en god oplevelse for begge parter, og det handler i bund og grund om respekt for andre mennesker :smile:

Hvis man er genert, så er den nemme løsning alkohol, sådan man kan få opbygget modet. Jeg må se hvordan man kan “finde” modet uden alkohol mm.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roger Rabbit skrev, for 22 minutter siden:

Hvis du tjekker Cassiopeiastars og Pussygalores vil du se, at de har åbent til 4-5 stykker fredag og lørdag, så mon de ikke er vant til at betjene gæster, der har været en tur i byen? I min egen optik er sex bedst uden alkohol eller blot et par glas vin.

Ved at pigerne kan finde på at gå tidligt, hvis det har været en sløv nat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lopez88 skrev, for 15 minutter siden:

 

Hvis man er genert, så er den nemme løsning alkohol, sådan man kan få opbygget modet. Jeg må se hvordan man kan “finde” modet uden alkohol mm.

 

 

Jeg får en opfattelse af, at du nok er ret ung. Hvis det passer, så find en moden GP, som du synes om - både udseende og tekst. Send hende en mail, hvis det er muligt. Fortæl, at du er genert. Hun vil helt sikkert gøre alt for, at din første gang bliver hyggelig og en god oplevelse. Hun vil jo gerne se dig igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
warmgun skrev, for 2 timer siden:

Ved at pigerne kan finde på at gå tidligt, hvis det har været en sløv nat.

Det kan være. Jeg har aldrig været der senere en midnat-ish. Men så er det jo godt, at man lige kan fiske mobilos op af lommen og taste de otte cifre, der giver adgang til paradis ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altså virkelig ikke tal på hvor mange der har besøgt mig i en brandert:lol:.. Jeg har jo lov til at smide personen ud igen hvis han skulle virke mærkelig eller ubehagelig.. Det er det fedeste ved at arbejde på bordel.. Den sikkerhed der er i det hele:biggrin:.. I saunaen kan der næsten komme en halv fest op at kører når der kommer en flok venner en tidlig lørdag morgen ved en 03-04 tiden.. Det sku skide hyggeligt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...