Hop til indhold
Tombola22

Phocahontas, 25 - København

Recommended Posts

Jeg har skrevet lidt med hende.

Hun er der kun fordi hun mangler penge til regningerne... Og kan hun nøjes med penge for bare at være selskab, foretrækker hun det. Hun har ikke lysten til det intime, men kunne måske gøre det af nød.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, 1 time siden:

Jeg har skrevet lidt med hende.

Hun er der kun fordi hun mangler penge til regningerne... Og kan hun nøjes med penge for bare at være selskab, foretrækker hun det. Hun har ikke lysten til det intime, men kunne måske gøre det af nød.

Tak for dit svar, jeg kan læse ud fra dit svar at du ikke har mødt hende :(

Hende og hendes veninde vil gerne mødes med mig, til en aften med vin og sex, dit svar giver mig lidt at tænke på, så tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tombola22 skrev, for 1 time siden:Hende og hendes veninde vil gerne mødes med mig, til en aften med vin og sex

hvad har I aftalt af pris for sådan et lækkert setup?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pas på. Jeg har skrevet med hende et par gange. Hun ligger i ret dyr ende af skalaen. Det er som om hun kan ikke rigtig blive enig med sig selv hvad hun vil. Havde en aftale med hende hvor hun kræver penge up front, fordi hun før er blevet brændt af bla bla. Og at hun har en veninde med fordi hun tidligere er blevet frarøvet og veninde skal agere som bodyguard og desuden have noget for det. Undskyldninger var der mange af, så takket nej og blokeret hende.  I bund og grund vil hun bare have dine penge mod at drikke vin med dig i " godt selskab" som hun udtrykte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...