HG Wells 400 Skrevet 14. November, 2020 Hey you guys (m/k) jeg skal møde en kvinde i morgen, hun vil gerne knalde udenfor i sin bil. Jeg har tilbudt min sofa, men tilsyneladende så tænder det hende at blive slikket og fingerkneppet udenfor. Er der nogen der kender et uforstyret sted i Viborg området? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 122 Skrevet 14. November, 2020 En tur til Dollerup Bakker kunne være et friskt bud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 15. November, 2020 Ellers ude omkring Finderup øvelsesterræn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 90 Skrevet 15. November, 2020 Så du har en aftale med Lækkerhaps.... Frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 15. November, 2020 Omkring flyvepladsen. For nogle år siden var der en der ville mødes derude. Ellers gode steder omkring Birke sø ved Stoholm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 230 Skrevet 15. November, 2020 Vedsøvej ved siden af radiomast. Om sommeren er det et mødested for mænd/mænd. Pladsen ude ved søen ved flyvepladsen bliver brugt af mange som går tur rundt om søen. Der kommer både børn og voksne i dagtimerne i weekenden. 800 meter fra den store rundkørsel mod Skals er det muligt at holde ind i skoven til højre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 400 Skrevet 15. November, 2020 Super, der er da mange gode frække forslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg