Rolias 536 Skrevet 14. November, 2020 Hej, er der andre af jer der tiere og tiere oplever problemer med at logge på eroguide - jeg er android bruger, og hvad gør i for st komme igennem ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 14. November, 2020 Har aldrig haft det problem fra PC eller Android. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 15. November, 2020 (edited) Ja, jeg oplever det også. Er 100 % sikker på at jeg taster rigtigt brugernavn og password, men når man trykker på log på, så er det som om at den bare blanker bruger-id og password uden at logge ind. Så kan man prøve igen. Ofte med samme resultat. Andre gange (som nu) logger man på uden problemer. Det er også via Android jeg oplever problemet Redigeret 15. November, 2020 af Dinosdk69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gotu2 49 Skrevet 15. November, 2020 Jeg har også oplevet et problemer for noget tid siden på Android. Så der er nok noget om snakken. Efter at jeg tillod browseren at gemme login oplysninger, har der ikke været problemer side. Men måtte gennem en del frustration og ændring af password. Til sidst virkede det så. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 15. November, 2020 Slet cookies og log ind igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg