Hop til indhold
Gæst

Pæne, sexede piger - til hård sex??

Recommended Posts

Gæst

Hej - nogle gange er det fedt med en lækker GFE. Det er jeg normalt til!

Men andre gange kan man godt have lyst til at være lidt mere “rough” med pigen - det kræver naturligvis at pigen er med på det; det er måske lidt i retning af slave-pige stilen jeg tænker her; eller bare en som er med på “halv hård” sex hvor manden altså bestemmer og måske presser pikken lidt ind i munden/ned i halsen på hende, klask i måsen, lidt halvhårde ord - osv - altså hvor manden sådan dominerer lidt; jeg er helt sikkert ikke til nogen form for “ekstrem” dominans og ønsker stadig at pigen er lækker og sexet - så det skal ikke være en eller anden pige der er sådan helt forhutlet og ikke kan finde ud af andet end at være slave; eller voldsomt overvægtig.... tænker om der findes attraktive, pæne, sexede piger som er med på at underkaste sig - slet ikke “ekstrem” underkastelse, ikke noget med læderpisk, mærkelige masker osv; det er jeg ikke til - bare sådan noget der er stadig er inden for skiven af “normal” sex - bare i den “hårde ende af skalaen” indenfor “normal” sex:)

Hvis det giver mening?

Findes der piger der passer på sådan en trang:)??

Anbefalinger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rolias skrev, for 14 timer siden:

Hej https://www.eroguide.dk/forum/profile/18570-loveyouladies/ det findes, se dig lidt omkring annoncelight er ikke altid top 10, har selv lkontalt til 2 der ikke reklamere mere og som jeg ikke kan henvise til - vær åben ;)

Hvis du vil "tagge" en bruger, så start med at skrive @ og bagefter kan du så begynde at skrive brugernavnet. Så kan du fx skrive @Rolias 

Jeg har lidt svært ved i øvrigt at forstå pointen med dit svar. Skriver du noget mellem linjerne eller hvad? Hvad mener du med "se dig lidt omkring"? En efterlysning er vel fordi man har brug for hjælp til, hvor man skal se henne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elte

Jeg ser også mig selv som havende en seksualitet indenfor gennemsnitsspektret. Engang imellem/efterhånden ofte kan jeg dog godt lide at gå til makronerne hvis pigen har det rette glimt i øjet. Den går fint med de fleste piger som jeg har besøgt flere gange - tillid er en god start. 

Du kunne jo overveje Ella eller Lærke eller Jasmin. Der har jeg da personligt fået lov at holde godt fast og kneppe hårdt igennem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...