Hop til indhold
22 cm and thick

Noks massage Odense - ikke så ringe endda...

Recommended Posts

Hej venner

Da jeg havde lidt problemer med skulder og ryg og samtidig var lidt "lækker liderlig" besluttede jeg mig til at aflægge Noks massage et besøg. Ringede og bestilte en tid hvilket gik nemt og smertefrit da hun taler lidt dansk og udmærket engelsk. Det er et helt nyt sted der åbnede 1/11/2020, så var lidt spændt på hvad der ventede mig.
Vel ankommet blev jeg efter et par ring på klokken lukket ind til hende. Nok er ret slank og har en virkelig pæn figur og af en Thai at være rimelig høj. Hun ser rimelig godt ud og det slørede billeder i hendes annonce er efter min bedste overbevisning af hende. Hendes alder har jeg ingen anelse om, men under alle omstændigheder er hun pæn, velholdt og velsoigneret.
Aftalte en times massage med afsluttende hj. Så vidt jeg kunne forstå på hende tilbyder hun "kun" b2b med hj og bj - ikke noget med noget sex. Men spørg hende selv, er som sagt ikke 100 % sikker på hun ikke tilbyder det. Måske gad hun bare ikke have min krop til at kravle rundt på hende... ;-) 
Sagde jeg havde lidt problemer med skulder og ryg så det fik lidt ekstra opmærksomhed og hun fik med hendes massage da også løst en del op for det. Hun masserer ikke specielt hårdt, men følte alligevel at hun kom til bunds hvor det gjorde godt. Under massagen pirrede hun lidt ekstra de rigtige steder, men om det kun sker hvis man på forhånd har betalt for ekstra skal jeg da ikke kunne sige. Som sagt var massagen absolut godkendt og fik afhjulpet min ømhed.
Bad mig om at vende mig om på ryggen og massagen fik en endnu mere pirrende natur... Mave, ben og inderlår fik lidt ekstra opmærksomhed inden hun begyndte at give hj. Der var på ingen måde nogen med at skulle skynde sig at få mig til at komme, men der var pirring og "leg" med pikken indtil den alligevel ikke kunne vente og bare måtte sprøjte. Da jeg var færdig tørrede hun pik og mave af og fortsatte med massagen indtil tiden var gået.
Under hj kunne jeg røre ved hendes absolut velformede røv og fine bryster. Dog foregik det uden på tøjet. Hvis hun skulle smide kjolen kostede det 100 kr ekstra. Det syntes jeg ikke jeg ville give, men måske jeg bare skulle have gramset løs uden at spørge.... ;-) Så kan man jo altid blive irettesat og bedt om at holde fingrene væk... :-o 
Ved ikke helt om brysterne var ægte eller kunstige. De var fine og faste i en meget naturlig størrelse og kunne mærke et par store strittende brystvorter. :-P Dem ville jeg gerne have leget mere med, men måske næste gang. Absolut ikke umuligt jeg kunne finde på at besøge hende igen.

Og så lige et link til hvor I finder herligheden:
https://annoncelight.dk/showad/306589

Husk som altid at være god ved hende hvis i smutter hen til hende. Og ikke mindst... Pas på jer selv og hende i de her coronatider. 

God weekend. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massagenyder skrev, for 7 timer siden:

Lyder virkelig dejligt. Hvor meget fik du give for massage og hj? 

Det var rigtig godt og udført af en sød og tiltalende kvinde...

Massage koster 400 og hj 200 ekstra. Så nogen lunde standard priser - dog i den lavere ende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marco12345
22 cm and thick skrev, for 5 minutter siden:

Hmmm.... Læs hendes annonce og brug Google maps. Så har du alt du vil vide. :-) 

Note til mig selv:

scroll helt ned..!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Efter at have læst  22 cm's beskrivelse af sit besøg, tænkte jeg, at det også kunne være noget for mig at prøve Noks massage. Skrev en sms mandag formiddag, og aftalen var hurtigt på plads til en times besøg. Ved ankomsten blev jeg lukket ind i de fine nye lokaler af en sød og smilende thaikvinde. Det er 100% hende på billedet i hendes annonce, og hun har et flot ansigt og et charmerende smil. Min oprindelige plan med massage og hj, fik hun hurtigt ændret til den mere spændende kombi af body og blow, og en enkelt af de lange skiftede hænder. Jeg kan kun bekræfte, at for en mand i min alder (50+), der har hun en lækker og berøringsvenlig krop. Og modsat 22 cm, så havde jeg mulighed for at undersøge det hele, incl. hendes dejlige faste bryster, der måske nok er hjulpet en smule på vej. Alt i alt en skøn oplevelse med Noks bløde massage og dejlige krop rundt over det hele. Da vi nåede til blowdelen, var lillemanden allerede så begejstret for hele situationen, at selv om det var med frakke på, så var det en relativ kortvarig fornøjelse inden han afleverede al sin begejstring :-)
Afslutningsvis blev der efter det obligatoriske bad, også lige plads til lidt hovedmassage. Efter ca. en time stod jeg i det friske og solrige formiddagsvejr igen, glad og tilfreds. 
Det er ikke umuligt, at jeg skal prøve det en anden gang igen.

/Dylmer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der for nogle dage siden. Jeg fik rigtig god massage, og et dejligt HJ. Hun er meget spiselig, jeg havde valgt løsningen med at hun tager kjolen af, hun var dejlig at røre ved.

Meget sød kvinde. Hun tilbød mig et Bj da vi var igang, det var også fristende, men jeg takkede nej. Jeg tænkte på, at det er dejligt at hun arbejder alene, så skal man ikke høre på en masse thai snak igennem kabinen, det er virkeligt distraherende. Hun har alt fokus på den opgave hun er igang med, og ingen distraherende telefoner, det er et stort plus. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...