Miller223 197 Skrevet 14. November, 2020 https://sugardaters.com/da/profile/n9W91OrGR5 http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=958 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 14. November, 2020 Ville hun have dig ned på klinikken? Spørger fordi det har jeg oplevet en gang med en anden pige, syntes det var ret aggressiv markedsføring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1579 Skrevet 14. November, 2020 Alert? Der er vel intet forkert i at en GP også laver sugardating? Jeg har mødt en GP, som også sugardatede. For hende var det 2 forskellige koncepter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WomanCheck 99 Skrevet 14. November, 2020 Præcis. Så kan man jo selv vælge om man vil give 700 for en halv time eller 1200 for et kaffemøde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1579 Skrevet 14. November, 2020 WomanCheck skrev, for 1 minut siden: Præcis. Så kan man jo selv vælge om man vil give 700 for en halv time eller 1200 for et kaffemøde Der er forskel på sugardating. Vi var ude og rejse sammen, hvor jeg betalte for hende, men ikke til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WomanCheck 99 Skrevet 14. November, 2020 Nåh okay. Har ikke så meget forstand på det. Sejt hun ville rejse med dig for ingenting. Kun rejsen betalt. Cool 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1579 Skrevet 14. November, 2020 WomanCheck skrev, for 5 minutter siden: Nåh okay. Har ikke så meget forstand på det. Sejt hun ville rejse med dig for ingenting. Kun rejsen betalt. Cool Hotel, middage, lidt shopping. Fly betalte hun selv. Hun ønskede lidt luksus oplevelser. Det ville jeg også gerne. Sex og selskab kostede ingenting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jensen jk Skrevet 14. November, 2020 Hun vil have én med ned på klinikken, ja. Alt andet bliver afvist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 14. November, 2020 Jensen jk skrev, for 3 timer siden: Hun vil have én med ned på klinikken, ja. Alt andet bliver afvist Se det er jo bare virkeligt sjovt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy_Joe 49 Skrevet 14. November, 2020 Hun lokket mig over på snap, for at reklamere for stedet hun arbejder på. Blokeret hende med det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 15. November, 2020 Hun har også annonce på AL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 15. November, 2020 Hun har en hektisk tilgang markedsføring - annoncerer over det hele, skifter navn tre gange på en måned, oprettede en sværm af tråde herinde, da hun startede. Gigantisk turn off - virker på ingen måde som en kvinde der har styr på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 15. November, 2020 (edited) Advarsel skrev, for 6 timer siden: Hun har en hektisk tilgang markedsføring - annoncerer over det hele, skifter navn tre gange på en måned, oprettede en sværm af tråde herinde, da hun startede. Gigantisk turn off - virker på ingen måde som en kvinde der har styr på det. Ja. Og profilfotoet på sd er ikke engang hende (har mødt hende dengang var rigtig sugardater) Redigeret 15. November, 2020 af thedanishdude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg