Hop til indhold

Pro alert Dominelly

Featured Replies

Skrevet

Ville hun have dig ned på klinikken?

Spørger fordi det har jeg oplevet en gang med en anden pige, syntes det var ret aggressiv markedsføring  :D

Skrevet

Alert?

Der er vel intet forkert i at en GP også laver sugardating?

Jeg har mødt en GP,  som også sugardatede. For hende var det 2 forskellige koncepter.

Skrevet

Præcis. Så kan man jo selv vælge om man vil give 700 for en halv time eller 1200 for et kaffemøde 

Skrevet
WomanCheck skrev, for 1 minut siden:

Præcis. Så kan man jo selv vælge om man vil give 700 for en halv time eller 1200 for et kaffemøde 

Der er forskel på sugardating.

Vi var ude og rejse sammen, hvor jeg betalte for hende, men ikke til hende.

Skrevet

Nåh okay. Har ikke så meget forstand på det. Sejt hun ville rejse med dig for ingenting. Kun rejsen betalt. Cool

Skrevet
WomanCheck skrev, for 5 minutter siden:

Nåh okay. Har ikke så meget forstand på det. Sejt hun ville rejse med dig for ingenting. Kun rejsen betalt. Cool

Hotel, middage, lidt shopping. Fly betalte hun selv. Hun ønskede lidt luksus oplevelser. Det ville jeg også gerne.

Sex og selskab kostede ingenting ;)

Skrevet

Hun vil have én med ned på klinikken, ja. Alt andet bliver afvist

Skrevet
Jensen jk skrev, for 3 timer siden:

Hun vil have én med ned på klinikken, ja. Alt andet bliver afvist

Se det er jo bare virkeligt sjovt :D

Skrevet

Hun lokket mig over på snap, for at reklamere for stedet hun arbejder på. Blokeret hende med det samme. 

Skrevet

Hun har en hektisk tilgang markedsføring - annoncerer over det hele, skifter navn tre gange på en måned, oprettede en sværm af tråde herinde, da hun startede. Gigantisk turn off - virker på ingen måde som en kvinde der har styr på det.

Skrevet
Advarsel skrev, for 6 timer siden:

Hun har en hektisk tilgang markedsføring - annoncerer over det hele, skifter navn tre gange på en måned, oprettede en sværm af tråde herinde, da hun startede. Gigantisk turn off - virker på ingen måde som en kvinde der har styr på det.

Ja. Og profilfotoet på sd er ikke engang hende (har mødt hende dengang var rigtig sugardater)

Redigeret af thedanishdude

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.