Hop til indhold
doggingkbh

Hvor finder jeg weekendens bedste bud på massage og afslutning?

Recommended Posts

doggingkbh skrev, for 2 timer siden:

Har et par faste Thai-vandingssteder (Apex, Tuborgvej, Lyngbyvej, Ju, Strandboulevarden) men vil gerne prøve noget nyt. 
 

Nogen weekendforslag i tilsvarende geografi?

Ann thai massage i viborg (25772681)

hvis du kan nå det mener hun lukker ved 14-15 tiden om lørdagen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elte
doggingkbh skrev, for 23 timer siden:

Har et par faste Thai-vandingssteder (Apex, Tuborgvej, Lyngbyvej, Ju, Strandboulevarden) men vil gerne prøve noget nyt. 
 

Nogen weekendforslag i tilsvarende geografi?

Du kunne prøve en tur til Rødovre. 

Soda og Apple giver begge en rigtig god massage ser kønne ud, står syleskarpt (desværre med silicone) og så der er mulighed for afslutning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Why not try Mook. Super service, super sweet and I would epecially like to recommend her BJ! It's among the best you can find in Copenhagen (well really anywhere)!

Redigeret af Grugru
Update

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grugru skrev, 1 time siden:

Why not try Mook. Super service, super sweet and I would epecially like to recommend her BJ! It's among the best you can find in Copenhagen (well really anywhere)!

Jeg ser til min store bekymring, at Mook skriver at i morgen er sidste dag hun tilbyder FP.

Er der nogen der ved hvorfor? Jeg har desværre aldrig nået at besøge Mook, men hun står øverst på min ønskeseddel til at besøge efter næste lønningsdag. Jeg har læst mange gode anmeldelser af hende og er overbevist om at hun er value for money. 
Men kender nogen baggrunden for hendes beslutning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...