Hop til indhold
Aarhusfyr

Chaba eller andet godt sted ift. B2B i Årshu

Recommended Posts

Nogen der kan biddrage med nylig erfaring fra Chaba i Århus? Hvilken pige er på stedet.

Hvad kan ellers anbefales at mindre besøgte steder (ikke NN og hedemannsgade) ift. B2B?

Vh

AF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke været på Chaba et stykke tid.

Var for nylig ved Siam. Hende der ejer stedet har krop til at give en god B2B. Om hun gør det ved jeg faktisk ikke. Går ud fra du mener rigtig B2B og ikke sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm var lidt rundt i århus i sidste uge.

Startede hos Mali Lukket Beutyfull spirit Lukket Randersvej Der løb jeg igen ikke specielt flot kone. Skovvangsvej optaget men hende der åbnede er kommet på min to do liste uden at have været der før tror godt at der kunne være noget godt i den kælder, men det må tiden jo vise. Endte til sidst hos relax på jordbrovej 1 kilo fattigere uden at få nogen speciel god oplevelse. Er blevet for gammel til at ligge og rode rundt på en madras på gulvet og der var ikke meget indlevelse fra pigen og nej hun var ikke gudesmuk :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@8000. Relax? Den gamle frisør salon i høj stue? Der var jeg for nogle måneder siden. Kunne kun få HJ. Pigen var meget høj af en thai at være. Der var iøvrigt massagebrix. Mener du ikke Asian i kælderen på hjørnet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad tilbydes der hos siam, og hvordan er pigen/pigerne?

Prøv at se min anmeldelse af stedet. Det er det seneste der er skrevet om stedet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@8000. Relax? Den gamle frisør salon i høj stue? Der var jeg for nogle måneder siden. Kunne kun få HJ. Pigen var meget høj af en thai at være. Der var iøvrigt massagebrix. Mener du ikke Asian i kælderen på hjørnet?

Nej relax er god nok.

Fik massage i rummet til venstre på briksen men da vi skulle det sjove blev der lige vippet en madras ned på gulvet. Hende her var ikke speciel høj men lille smule rund skyder hende til 35 +. Men savner ann lidt der har der været nogle gode timer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...