Hop til indhold

Recommended Posts

Besøkte Baleri denne uken da blowjobs er min greie og jeg hadde lest noen virkelig gode anmeldelser av henne her inne og jeg var tiltrengt en opplevelse.

Link til Baleri

Bestilte en time med deep og mega. Hun svarte hurtig på sms, jeg booket tidlig på dagen til ett besøk på aften. Korrenspondansen var enkel og lett flørtende. Hun rykkede/flyttet avtalen vår en halv time senere enn vi hadde avtalt først, men  fikk heads up god tid i forveien, så det tok jeg ikke som noe problem.

Det var ok å finne adressen og ingangen, relativt anonymt på Frederiksberg. 

Kom inn, hun hadde på en silkekåpe og undertøy så man kunne se hva man gikk til, vi talte litt lett og fant litt ut av hverandre. Penger vekslet hender, jeg fikk en bruser. Ble beordret inn på soverommet "to fuck each others brains out". Der hun kom inn etter å ha forberett seg litt, hun hadde satt opp en speaker med sitt eget soundtrack mens hun kledde av seg og jeg bare måtte ligge på sengen og se på før hun begynte å pirre og tease... Det var en fantastisk opplevelse, derefter fikk jeg ett av de villeste BJ’s jeg noen sinne har fått. Helt til roten, med spytt og alt en måtte ønske seg. 

Det gikk ikke så lang tid før man eksploderte. Jeg måtte ha en liten pause etter det og hun tilbød en "Russian Massage" det var mega nice. Helt fra topp til tå, mens vi ble bedre kjent med hverandre lo og flørtet. Hun spurte om jeg var klar for runde to. Det var jeg så og. Det var mer intenst enn første gang da vi kjente hverandre mer. Hun bare gikk til den. 

Jeg gjør ikke dette så ofte, men Baleri har vært en av de beste opplevelsene i både kjemi, humor og innlevelse. Det var topp stemmning fra jeg kom til jeg dro. Fikk en øl med henne før jeg skulle ut døren der vi bare hyggesnakket om alt og ingenting. Skulle jeg være tiltrengt en annengang er det høy sannsynlighet for gjenbesøk. 
 

ps. Det er ikke skrivefeil, det er bare Norsk ;)

Redigeret af Normanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Får for lidt skrev, den 14.11.2020 at 12:04:

Lækker historie ... var det megafransk og hvad kostede sådan en omgang....

Det var og mega deilig, har gått og hygge tenkt på det i ett par dage nu. 
 

Hennes priser står i linket, var ikke i den billige skala, men definitivt verdt prisen etter min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 1 time siden:

1 time + super + mega + deep=1300+300+300+300=2200

2.200 for et blowjob måske lige i overkanten. Kunne man måske trække superf ud af ligningen;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
WomanCheck skrev, den 15/11/2020 at 14:49:

2.200 for et blowjob måske lige i overkanten. Kunne man måske trække superf ud af ligningen;-) 

hendes blow er og bliver topklasse, jeg har ikke rigtigt oplevet nogle i nærheden af hende, det skal da prøves min en gang var min tilgang, det blev så til flere

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 15.11.2020 at 14:46:

Jeg synes hendes videosnas burde ligge til inspiration for andre piger. Rigtig godt lavet...

Enig, det er virkelig lækkert. Hendes bryster tager sig rigtig godt ud på videoen, og virker på en eller anden måde større. Er de ægte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Normanden skrev, den 13.11.2020 at 18:02:

Besøkte Baleri denne uken da blowjobs er min greie og jeg hadde lest noen virkelig gode anmeldelser av henne her inne og jeg var tiltrengt en opplevelse.

Link til Baleri

Bestilte en time med deep og mega. Hun svarte hurtig på sms, jeg booket tidlig på dagen til ett besøk på aften. Korrenspondansen var enkel og lett flørtende. Hun rykkede/flyttet avtalen vår en halv time senere enn vi hadde avtalt først, men  fikk heads up god tid i forveien, så det tok jeg ikke som noe problem.

Det var ok å finne adressen og ingangen, relativt anonymt på Frederiksberg. 

Kom inn, hun hadde på en silkekåpe og undertøy så man kunne se hva man gikk til, vi talte litt lett og fant litt ut av hverandre. Penger vekslet hender, jeg fikk en bruser. Ble beordret inn på soverommet "to fuck each others brains out". Der hun kom inn etter å ha forberett seg litt, hun hadde satt opp en speaker med sitt eget soundtrack mens hun kledde av seg og jeg bare måtte ligge på sengen og se på før hun begynte å pirre og tease... Det var en fantastisk opplevelse, derefter fikk jeg ett av de villeste BJ’s jeg noen sinne har fått. Helt til roten, med spytt og alt en måtte ønske seg. 

Det gikk ikke så lang tid før man eksploderte. Jeg måtte ha en liten pause etter det og hun tilbød en "Russian Massage" det var mega nice. Helt fra topp til tå, mens vi ble bedre kjent med hverandre lo og flørtet. Hun spurte om jeg var klar for runde to. Det var jeg så og. Det var mer intenst enn første gang da vi kjente hverandre mer. Hun bare gikk til den. 

Jeg gjør ikke dette så ofte, men Baleri har vært en av de beste opplevelsene i både kjemi, humor og innlevelse. Det var topp stemmning fra jeg kom til jeg dro. Fikk en øl med henne før jeg skulle ut døren der vi bare hyggesnakket om alt og ingenting. Skulle jeg være tiltrengt en annengang er det høy sannsynlighet for gjenbesøk. 
 

ps. Det er ikke skrivefeil, det er bare Norsk ;)

Vakkert. Bedre enn meg, selv om jeg også er fjellape.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...