Businessman45 9 Skrevet 13. November, 2020 Er der nogen som har prøvet Kamille Gjesing. Det er hendes navn på Snapchat. Kan ikke finde hendes annonce mere på annoncelight men hendes billeder som hun bruger på Snapchat er super lækre. Hun vil dog have halv delen overført inden mødet hvilket jeg ikke ønsker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 13. November, 2020 Det er nok også meget smart, du ikke gør det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 13. November, 2020 Ja - det sædvanlige forsøg på svindel. Lækre fotos og halvdelen i forskud - og VUPTI -al kontakt stopper! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 13. November, 2020 Vi skal som mænd bare lade være med at betale forud. Men eftersom der bliver ved med at være piger eller nogen som udgiver sig for piger, må der jo være nogle kvajpander der hopper i fælden. Hvis bare jeg kunne finde ud af at hacke så jeg kunne se hvem der reelt stod bag.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg