Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg har været på besøg ved Heidi en enkelt gang, men kommer gerne igen. Det er mere placeringen i Jylland end lysten der er problemet. Hun er let at lave aftaler med. Stedet er pænt og nydeligt, og hun er med på det meste. Blev selv dresset up i lak fra top til tå og derefter kneppet. Det var en rigtig god oplevelse til prisen, og jeg ser den som nævnt gerne gentaget. Har også en enkelt gang haft en aftale om at hun skulle komme til Odense, men måtte selv aflyse.

Hvis der skal nævnes noget negativt er, at Heidi er tv og ikke shemale. Men bortset fra det, så er der superservice hele vejen igennem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har været på besøg ved Heidi en enkelt gang, men kommer gerne igen. Det er mere placeringen i Jylland end lysten der er problemet. Hun er let at lave aftaler med. Stedet er pænt og nydeligt, og hun er med på det meste. Blev selv dresset up i lak fra top til tå og derefter kneppet. Det var en rigtig god oplevelse til prisen, og jeg ser den som nævnt gerne gentaget. Har også en enkelt gang haft en aftale om at hun skulle komme til Odense, men måtte selv aflyse.

Hvis der skal nævnes noget negativt er, at Heidi er tv og ikke shemale. Men bortset fra det, så er der superservice hele vejen igennem.

Hej Hvor holder Heidi til rent geografisk? Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende, hmmm HAM? :D et par gange

1 gang var det førse gang med en trans/mand, sq meget sjovt...

2. gang med ham var med S/M - Shit han var hård.... men stadigt et forsøg værd, 2 gang var forresten os hvor jeg blev udklædt som pige, og total gennem kneppet af ham, tvungen til at kysse og sut ham til han kom i munden af mig ( selvf. med kondom )

begge gange total grændse overskidende

han tager altid ca. 1000kr for en time, med alt!

Han holder til i brørup, man kan holde ved hans hus, eller på den anden side af vejen... meget diskret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heidi er en fantastisk tøs :)

der er ikke grænser for hvilke oplevelser du kan få - han/hun er super som modtager eller giver.

Hun har en pik der ikker er for stor - hun sutter som en frøm (og sluger det hele -fedt)

kan kun anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun give git helt ret.

Heidi var min første trans. Det skulle lissom prøves.

Jeg blev klædt ud som fræk tøs, komplet med paryk, falske bryster, høje hæle, lingeri og kjole. Og så gik den ellers deruda med dybe kys, jeg fik lært at sutte pik - og så knaldede hun mig ellers til den store guldmedalje. Jeg var komplet færdig bagefter.

Hun er høj, dejlig slank og har den lækreste pik. Så det bliver ikke sidste gang...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...