Hop til indhold
vildbassen75

Når eroguide har været savnet

Recommended Posts

Har ikke været aktiv herinde et par år men er vendt stærkt tilbage. 
Havde sgu helt glemt hvor hyggeligt der er her. 
Har ledt som en gal efter min gamle profil. Jeg har kun den mail som jeg dengang brugte til profilen herinde. Den kan jeg så ikke huske koden til. Det er vel så godt som umuligt at finde profilen igen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vildbassen75 skrev, for 58 minutter siden:

Har ikke været aktiv herinde et par år men er vendt stærkt tilbage. 
Havde sgu helt glemt hvor hyggeligt der er her. 
Har ledt som en gal efter min gamle profil. Jeg har kun den mail som jeg dengang brugte til profilen herinde. Den kan jeg så ikke huske koden til. Det er vel så godt som umuligt at finde profilen igen? 

Kære vildbassen:)

Prøv at sende en PM til Administrator.

Hvis du husker din mail fra dengang og dit eget navn, mon så ikke det er muligt.

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
vildbassen75 skrev, for 1 time siden:

Har ikke været aktiv herinde et par år men er vendt stærkt tilbage. 
Havde sgu helt glemt hvor hyggeligt der er her. 
Har ledt som en gal efter min gamle profil. Jeg har kun den mail som jeg dengang brugte til profilen herinde. Den kan jeg så ikke huske koden til. Det er vel så godt som umuligt at finde profilen igen? 

Jeg har også været væk et 1/2 årstid, men kunne godt huske kode og navn, men jeg blev alligevel startet op som nyt medlem, jeg har været med siden 2013, og hvis jeg her i denne tråd må sige en lille smule, så synes jeg tonen er blevet markant anderledes, før hvor vi hjalp hinanden var det rigtig sjovt og være med, men der er kommet nogle brokkede ind som åbenbart synes det er sjovt med negative kommentar, men måske vi skal tage den dialog i et andet forum

knus og god weekend til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Servciesboy skrev, for 25 minutter siden:

Jeg har også været væk et 1/2 årstid, men kunne godt huske kode og navn, men jeg blev alligevel startet op som nyt medlem, jeg har været med siden 2013, og hvis jeg her i denne tråd må sige en lille smule, så synes jeg tonen er blevet markant anderledes, før hvor vi hjalp hinanden var det rigtig sjovt og være med, men der er kommet nogle brokkede ind som åbenbart synes det er sjovt med negative kommentar, men måske vi skal tage den dialog i et andet forum

knus og god weekend til alle

Alting var bedre i gamle dage, er det ikke det man siger ;-)

Jeg startede selv på Euguide tilbage i 2013 og har holdt års pause herinde fra grundet et fast forhold som er forlist igen ..

Jeg syntes der var et anderledes sammenhold bruger imellem, men måske er det bare tiden i dag som er blevet mere hård og rå, som vi også kan se på det sociale medier .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rødovre skrev, for 22 timer siden:

Alting var bedre i gamle dage, er det ikke det man siger ;-)

Jeg startede selv på Euguide tilbage i 2013 og har holdt års pause herinde fra grundet et fast forhold som er forlist igen ..

Jeg syntes der var et anderledes sammenhold bruger imellem, men måske er det bare tiden i dag som er blevet mere hård og rå, som vi også kan se på det sociale medier .

Ja, kan godt se herinde at der kommer ret hårde udmeldinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...