Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Har nu igennem længere tid nydt denne kvinde, har skrevet om hende før og der er egentlig ikke noget nyt. :geek: Men altså sidste besøg var helt fantastisk og smiler stadig. Små lege har sneget sig ind og hun virker frisk på nye lege.

Bemærkede så lige at hun åbenbart flytter lokation? Gør måske besøgene hyppigere herfra :mrgreen:

http://www.guloggratis.dk/erotik/erotisk-kontakt/annonce/19139968-smuk-og-dejlig-kvinde-tilbyder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hejsa erjobareenmand,

Kan du fortælle lidt mere om hende Maj Silke? Jeg er nemlig blevet interesseret i hende efter dit første indlæg i tråden her. De tidligere anmeldelser, du nævner, kan jeg ikke finde :-(

På forhånd tak og mvh.

Hedonisten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hedonist - hvad vil du gerne vide?

I min verden er hun en ægte milf, fræk varm og lækker kvinde.

:mrgreen:

Har lige opdaget at hun også er her: http://www.voksenlisten.dk/maj_silke

Hejsa erjobareenmand,

Jamen jeg vil da gerne vide lidt om fx;

-Om det er et privat sted eller et bordel?

-Om hun er GFE'agtig, eller om det er samlebåndssex?

-Om det er inde i selve Slagelse eller?

-Om der er noget, hun er særlig lækker til at udføre?

-Om der ellers er noget særligt ved hende frem for andre af de mange skønne købe-piger?

Pft. og mvh.

Hedonisten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hedonist, først og fremmest er hun en kvinde, hvor jeg føler hun "giver lidt af sig selv" og derfor skøn at krølle lagner med.

Dine specifikke spørgsmål kan besvares som følgende:

Har ikke set hendes nye gemakker i Slagelse, men var før det i "privatlignende" lejlighed, og altså ingen andre piger/bordel.

Klart GFE

Hvor i Slagelse - pas

"særlig lækker til at udføre....." ? ej altså pensler ikke detaljer ud ligesom jeg heller ikke giver karakter som nogen ynder at gøre - syntes jeg er alt for upersonligt og nærmest nedværdigende. Er jo helt almindelige søde kvinder/mennesker vi taler om.

....frem for andre gudinder? Altså hun høre jo til gruppen af selvstændige danske piger og det er vel altoverskyggende positivt. Og så er hun bare så naturlig sød, fræk, nærværende, lækker, - ægte kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...