Hop til indhold
ChoosyVery

Oljesja, Rødekro - kæmpebryster på sød pige

Recommended Posts

Så fik jeg hende besøgt: https://annoncelight.dk/showad/307371

Det er hende på billederne, der må være ret nye, for hun så nøjagtigt sådan ud. Måske med en anelse mere mave end man kan se, men stadig slank og på ingen måde en stor pige. Bortset fra brysterne og læberne! Det var førstnævnte der tændte mig - og så hendes lidt frække look med de overdimensionerede duckfacelæber og ellers kønne slaviske ansigt. Alt passede med virkeligheden. Brysterne ER fantastiske: Selvfølgelig pumpet til randen med silikone eller hvad ved jeg, men superflot lavet og lækre og bløde.

Vi startede med massage, og det var hun faktisk god til: Olie og tryk og systematisk og ordentligt, først på ryggen og så på maven. Derefter sex, som var forholdsvist mekanisk, men uden stress og med rigeligt positionsskift. Dette blev noget ødelagt af, at hendes mis havde en klar lugt af fisk, så hér var der helt klart noget galt. Jeg plejer at være glad for det franske til pigerne, men jeg afstod i dette tilfælde. Den var ellers flot. 

Desværre havde hun også ømme brystvorter, så hun dækkede meget af tiden for de pragtfulde bryster, indtil hun opdagede at jeg godt kunne respektere ikke at nappe dem. Her bagefter fortryder jeg, at jeg ikke valgte at komme ud over dem, for det havde været flot: Brysterne var højdepunktet i mit besøg. 

Hun har været her et stykke tid, men er her vist kun indtil søndag. I dene omgang, som jeg forstod det. Jeg kunne dog godt overveje at besøge hende igen kun med massage og håndjob og så måske plastre brysterne til i den proces.  Fremgår det, at jeg er vild med brysterne? Hold da op. Flere af dem, tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

De bryster er da også fuldstændigt fantastiske, men det må da have være været helt forfærdeligt ikke at kunne gå totalt ombord i dem. Jeg ville jo totalt have angrebet dem:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle pragteksemplarer, og lige hvad jeg ønskede mig den dag, @Yannick :-). Men hun var helt klart ikke til hård brug af dem, hvilket sådan set også er helt OK med mig. At hun heller ikke bare lod mig nyde synet af dem , da hun lå på ryggen og jeg slet ikke rørte dem, det var straks værre. Men jeg fjernede hendes hænder der dækkede over brystvorterne, og så gik der lidt tid før hun dækkede dem til igen. Hun forstod dog ikke, at jeg godt kunne respektere ikke at dreje og nappe i knapperne. Tænker at jeg næste gang vil forklare hende det mere specifikt.

 

@trucker76, nej, det var ikke hygiejnen, for hun var ren og lækker da vi gik igang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Dette blev noget ødelagt af, at hendes mis havde en klar lugt af fisk, så hér var der helt klart noget galt."

Kan der være andre årsager end dårlig nedre hygiejne, der kan få m.. til at lugte af fisk?

Hvis det er røget laks, så er det vel ikke så slemt:D

Redigeret af Goldfinger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa har lige været ved hende. Fik massage og handjob. Hun kører med helt almindelige priser. 800 gav jeg for 30 minutter. Hun er lækker nok og det er hende på billederne. Og snakker perfekt tysk og engelsk. 

Og der lugtede ikke af rejemad fra missen, det burde jeg ha lugtet da hun stak den op i hovedet på mig imens hun masserede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende forleden.  Munden og patterne er for vulgære.  Og personlig synes jeg hun var svær at forstå pga hendes mund. Den sex er alt for kedelig i forhold til hvad Amanda tilbyder. Men hver sin smag :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
ole1981 skrev, den 11.12.2020 at 13:50:

Hejsa har lige været ved hende. Fik massage og handjob. Hun kører med helt almindelige priser. 800 gav jeg for 30 minutter. Hun er lækker nok og det er hende på billederne. Og snakker perfekt tysk og engelsk. 

Og der lugtede ikke af rejemad fra missen, det burde jeg ha lugtet da hun stak den op i hovedet på mig imens hun masserede

Det lyder da ikke dårligt at få en flot fisse i hovedet mens man får massage :)

Må man røre under seancen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...