Hop til indhold
DenRødeBaron

Monika - Bahnhofstrasse 24, Owschlag

Recommended Posts

Jeg var en tur forbi Monika i dag:

http://sexnord.net/profile/7961/Neum%C3%BCnster/Monika

Indtil i dag (søndag) var hun på Bahnhofstrasse 24 i Owschlag, men som man kan se på linket, er hun efterfølgende flyttet til Neumünster. Owschlag er en landsby mellem Schlesvig og Rendsburg, ganske tæt på motorvejen A7.

Selve stedet kan godt anbefales. Huset ligger midt i byen og er ikke specielt diskret, men mon ikke naboerne har vænnet sig til, at der kommer fremmede forbi. Man skal nok være (u)heldig for at der kommer en, man kender, forbi, modsat visse adresser i Flensburg. Indgangen til de to lejligheder er til gengæld nogenlunde diskret placeret på siden af huset. Den lejlighed jeg så, er rigtig pæn og velholdt, når først man kommer ind i den. Den er moderniseret men holdt i gammel stil, med synlige bjælker osv. Indgangen og trappen op til lejligheden er der ikke gjort så meget ud af. De to lejligheder har fælles indgang, men hver sin dørklokke, markeret hhv. Mayer og noget andet jeg ikke kan huske.

Monika er en sød lille Columbianer med en dejlig krop. Servicen var gennemsnitlig uden at være dårlig. Prisen var som ved latinaerne i Flensborg, dvs. 80 EUR for en halv time med naturfransk. En halv time som sædvanlig forstået som en omgang. Når du kommer, er den halve time slut. Hun taler ikke så godt tysk, men nok til at få aftalt pris osv. Jeg tror ikke hendes engelsk er bedre.

Jeg fik også lov at slikke hende, men hun gjorde en ting, der undrede mig lidt: Hun smurte sig med glidecreme, inden jeg begyndte at slikke. Det havde jeg helst været fri for. Hun gjorde det samme med lille-baronen, da hun skulle give BJ.

Jeg har føjet lidt kommentarer på mit Google kort om stedet.

https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=212246177713896586425.0004cf73f3167f7102c9f

Jeg kørte desuden forbi et par andre adresser, for lige at se hvor de var, men uden at gå ind. Dem har jeg også skrevet lidt på:

- Schleswiger Chaussee 277, Rendsburg

- Kortenfohr 12, Büdelsdorf

- Holzkamp 12, Nortorf

Især det sidste ser udefra ud til at være et OK sted. Rimelig velholdt bygning, der er tydelig markeret med et skilt og en diskret indgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...