Hop til indhold

Claudia Hvidovre - Valby

Featured Replies

Skrevet

Claudia besøgte jeg for en uges tid siden. 

Lysten var til en voksen kvinde som ved hvad hun gør og ikke haster det hele igennem. Jeg har besøgt hende før så vidste hvad jeg gik ind til. Det er nogle år siden så hun er ingen vårharre i branchen længere. 

Hun er, efter min mening, en flot kvinde. Jeg har ikke set om hun har skrevet alder i annoncen men vil skyde til slut 40erne.

Hendes krop er flot men selvfølgelig ikke kniv skarp som en 22 årig. Brysterne har fået assistance. På den gode måde. 

Min oplevelse er hun er god til det blide. Hun kan røre lige præcis på den måde så det nærmest sitre i hele kroppen. Hun kysser godt og virker til at kunne lide hvad hun gør. Hvis ikke så skulle hun ha søgt ind på statens skuespiller skole for længe siden. :P

Som hun skriver i annoncen så er det tiden man betaler for og ikke ydelserne. Vi havde god sex og bagefter gav hun lidt blid massage. Lige hvad jeg havde brug for den dag. 

Jeg kommer helt sikkert igen en dag. 

https://annoncelight.dk/showad/260775

Skrevet

Jeg har  også besøgt Claudia flere gange. Hun er skøn!

Skrevet

Hun ser bestemt spændende ud, og er indenfor min aktionsradius. Jeg tror bare ikke jeg har været opmærksom på hende.

Skrevet

Claudia er en af dem jeg har cirklet om i lang tid - men nu tror jeg at det er tiden.

Dejligt at se en god anmeldelse af en dansk, moden kvinde

• 10 months later...
Skrevet

Hun er skøn og sutter som en drøm.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.