Hop til indhold

Recommended Posts

Claudia besøgte jeg for en uges tid siden. 

Lysten var til en voksen kvinde som ved hvad hun gør og ikke haster det hele igennem. Jeg har besøgt hende før så vidste hvad jeg gik ind til. Det er nogle år siden så hun er ingen vårharre i branchen længere. 

Hun er, efter min mening, en flot kvinde. Jeg har ikke set om hun har skrevet alder i annoncen men vil skyde til slut 40erne.

Hendes krop er flot men selvfølgelig ikke kniv skarp som en 22 årig. Brysterne har fået assistance. På den gode måde. 

Min oplevelse er hun er god til det blide. Hun kan røre lige præcis på den måde så det nærmest sitre i hele kroppen. Hun kysser godt og virker til at kunne lide hvad hun gør. Hvis ikke så skulle hun ha søgt ind på statens skuespiller skole for længe siden. :P

Som hun skriver i annoncen så er det tiden man betaler for og ikke ydelserne. Vi havde god sex og bagefter gav hun lidt blid massage. Lige hvad jeg havde brug for den dag. 

Jeg kommer helt sikkert igen en dag. 

https://annoncelight.dk/showad/260775

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser bestemt spændende ud, og er indenfor min aktionsradius. Jeg tror bare ikke jeg har været opmærksom på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Claudia er en af dem jeg har cirklet om i lang tid - men nu tror jeg at det er tiden.

Dejligt at se en god anmeldelse af en dansk, moden kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...