Hop til indhold

Mangler hjælp

Featured Replies

Skrevet

Vi skulle være 11 til jul men må jo kun være 10. Hvordan fortæller man Svigermor, at det uheldigvis er hende der ikke kan komme ?

Skrevet
Havnebumsen skrev, for 2 timer siden:

Vi skulle være 11 til jul men må jo kun være 10. Hvordan fortæller man Svigermor, at det uheldigvis er hende der ikke kan komme ?

- -  måske denne : - - -  jamen svigermor, står du derude regnen - -  gå dog hjem!:mrgreen:   -   det er femte gang i denne uge du besøger os:angry:

Skrevet
Havnebumsen skrev, for 16 timer siden:

Ha ha ha :D

Sig til hende, at hun selvfølgelig kan sende gaverne med post nord en uge inden. Så er smittefaren nok væk B)

Skrevet
Havnebumsen skrev, for 18 timer siden:

Ja, hvem skulle det ellers være.:D:biggrin:

Skrevet

Som  den  gode  svigersøn  invitere  du selvfølgelig  svigermor  på  julerester  den  25 december.  Så har  I meget  bedre  tid  til  at  tale  og  nyde  hinandens selskab. 

Skrevet

Svigermor du ved vi elsker dig vi kan bare ikke så godt lide dig mere! derudover er du altid velkommen en anden dag kys kys

ps tak for din datter.

Skrevet
smukke Sara skrev, den 13.11.2020 at 11:16:

Sig til hende, at hun selvfølgelig kan sende gaverne med post nord en uge inden. 

Hvis hun vælger Post HVOR, skal hun nok sende dem mindst 3 uger i forvejen ;)

Skrevet
lovingboobs skrev, for 2 minutter siden:

Hvis hun vælger Post HVOR, skal hun nok sende dem mindst 3 uger i forvejen ;)

Deres brevpost er elendig, men deres pakkepost er hurtig og effektiv i modsætning til Bring og GLS. 

Skrevet

Der er flere kvinder end mænd, der har problemer med deres svigermødre...

Skrevet

Jeg forstår ikke de problemer med svigermødre, jeg løste problemet ved at begrave dem.

Skrevet
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Jeg forstår ikke de problemer med svigermødre, jeg løste problemet ved at begrave dem.

Svigermødre i flertal, har du været så uheldig.

Skrevet
Den flittige skrev, for 2 minutter siden:

Jep, 2 af slagsen over årene, men recepten var den samme ;) 

Skrevet
Den flittige skrev, for 26 minutter siden:

Det er den højeste straf for bigami!

• 1 month later...
Skrevet
warmgun skrev, den 15.11.2020 at 11:07:

Deres brevpost er elendig, men deres pakkepost er hurtig og effektiv i modsætning til Bring og GLS. 

Det er så ikke min oplevelse, hvad angår deres pakker. Tilfældigt at jeg først ser dit svar nu. Men den tid der nu er gået, kunne lige så godt være leveringstiden for PostLort. De andre har jeg til gengæld kun gode erfaringer med. Og sådan er der så meget :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.