Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Mangler hjælp

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

Vi skulle være 11 til jul men må jo kun være 10. Hvordan fortæller man Svigermor, at det uheldigvis er hende der ikke kan komme ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 2 timer siden:

Vi skulle være 11 til jul men må jo kun være 10. Hvordan fortæller man Svigermor, at det uheldigvis er hende der ikke kan komme ?

- -  måske denne : - - -  jamen svigermor, står du derude regnen - -  gå dog hjem!:mrgreen:   -   det er femte gang i denne uge du besøger os:angry:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
Havnebumsen skrev, for 16 timer siden:

Vi skulle være 11 til jul men må jo kun være 10. Hvordan fortæller man Svigermor, at det uheldigvis er hende der ikke kan komme ?

Ha ha ha :D

Sig til hende, at hun selvfølgelig kan sende gaverne med post nord en uge inden. Så er smittefaren nok væk B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Havnebumsen skrev, for 18 timer siden:

Vi skulle være 11 til jul men må jo kun være 10. Hvordan fortæller man Svigermor, at det uheldigvis er hende der ikke kan komme ?

Ja, hvem skulle det ellers være.:D:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Som  den  gode  svigersøn  invitere  du selvfølgelig  svigermor  på  julerester  den  25 december.  Så har  I meget  bedre  tid  til  at  tale  og  nyde  hinandens selskab. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svigermor du ved vi elsker dig vi kan bare ikke så godt lide dig mere! derudover er du altid velkommen en anden dag kys kys

ps tak for din datter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, den 13.11.2020 at 11:16:

Sig til hende, at hun selvfølgelig kan sende gaverne med post nord en uge inden. 

Hvis hun vælger Post HVOR, skal hun nok sende dem mindst 3 uger i forvejen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 2 minutter siden:

Hvis hun vælger Post HVOR, skal hun nok sende dem mindst 3 uger i forvejen ;)

Deres brevpost er elendig, men deres pakkepost er hurtig og effektiv i modsætning til Bring og GLS. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke de problemer med svigermødre, jeg løste problemet ved at begrave dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Jeg forstår ikke de problemer med svigermødre, jeg løste problemet ved at begrave dem.

Svigermødre i flertal, har du været så uheldig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 2 minutter siden:

Svigermødre i flertal, har du været så uheldig.

Jep, 2 af slagsen over årene, men recepten var den samme ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 26 minutter siden:

Svigermødre i flertal, har du været så uheldig.

Det er den højeste straf for bigami!

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, den 15.11.2020 at 11:07:

Deres brevpost er elendig, men deres pakkepost er hurtig og effektiv i modsætning til Bring og GLS. 

Det er så ikke min oplevelse, hvad angår deres pakker. Tilfældigt at jeg først ser dit svar nu. Men den tid der nu er gået, kunne lige så godt være leveringstiden for PostLort. De andre har jeg til gengæld kun gode erfaringer med. Og sådan er der så meget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...