Hop til indhold

Recommended Posts

Slet ikke nogen der har noget indsigt? Har efterhånden besøgt en masse af de "velkendte" i Viborg , og er bestemt ikke blevet skuffet. Men har engang hørt en klog mand sige at forandring fryder, og må sige at alderen på dem jeg har besøgt i Viborg har været i den høje ende af skalaen, så jeg kunne godt tænke mig at prøve en i den modsatte ende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Quirky skrev, for 17 timer siden:

Slet ikke nogen der har noget indsigt? Har efterhånden besøgt en masse af de "velkendte" i Viborg , og er bestemt ikke blevet skuffet. Men har engang hørt en klog mand sige at forandring fryder, og må sige at alderen på dem jeg har besøgt i Viborg har været i den høje ende af skalaen, så jeg kunne godt tænke mig at prøve en i den modsatte ende. 

Prøv Lotus i Møldrup det er da kun 15min nord for viborg

har ikke prøvet dem, men de er da unge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, den 16.11.2020 at 08:54:

Prøv Lotus i Møldrup det er da kun 15min nord for viborg

har ikke prøvet dem, men de er da unge 

Tak for forslag. 

Har forsøgt at skrive til hende Bella, desværre uden svar. Det er en skam for hun ser ellers nydelig ud :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forsøgte at få kontakt til Lotus i Møldrup. Ikke muligt, men jeg var i nærområdet så jeg kørte forbi. Blev mødt af en gammel sur dame - bestemt ikke hende fra billederne - som sagde, de havde lukket, selvom deres skilt med åbningstider sagde noget andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har bestilt tid 2 gange og begge gange brændt af da jeg holdte på den store parkering tæt på, ja så skulle jeg lige vente 30-45min på at hun blev færdig med en kunde

da jeg skrev at jeg havde bestilt tid til 15:30 fik jeg svar tilbage at det havde den her kunde også ja så måtte jeg igen trække lidt på smilebåndet.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...