Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at være blevet brændt af i går af en anden pige, krævede min lille ven at jeg prøvede igen i dag.

Det blev Sofie - et sikkert valg. Dog var jeg for stresset sidst, jeg besøgte hende, og præsterede ikke ret godt. Så jeg var lidt bekymret for at min lille ven/uven svigtede igen. Men heldigvis ikke.

Jeg har efterhånden besøgt Sofie nogle gange, hun er en superskøn latina-pige :wub:, bosiddende i Danmark i nogle år og hun taler efterhånden ret godt dansk. Nu jeg er ved beskrivelsen: Sofie er nøjagtigt som på billederne, flot pige, smil i mund og øjne, og blød og lækker.

Jeg havde bedt Sofie være nøgen når jeg ankom, det gi'r et særligt kick at hun bare står der i totalt evakustyme.

Nusse, kæle, kysse, oral til mig og så rundt i en skøn lang anal-doggie. Hun strammer stjernen, og jeg ser stjerner. Som så tit havde jeg svært ved at komme, men det gik tilsidst.

Vaskes og på med tøjet, lige kigge rundt om jeg har glemt noget. Kys til Sofie og næsten ude af døren.
Så spurgte hun om jeg ikke havde glemt noget, desorienteret kiggede jeg rundt igen - næh, ikke noget jeg kunne se. En lille bevægelse med fingrene fik mig ud af de lyserøde tåger: betalingen selvfølgelig. Øv hvor jeg hader det, når jeg er på vej ud af døren uden at betale. Men Sofie smilede sødt og tog imod min undskyldning og pengene.
Kys og ud af døren. Det blev en god dag :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...