Hop til indhold

Recommended Posts

Har forsøgt at kontakte hende på det nye nr desværre uden held. Og kan nu se det er væk fra annonce. Hvilken nr brugte du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sir_Cumalotforfun skrev, 1 time siden:

Jeg besøgte for nogle dage siden ms.tosh https://annoncelight.dk/showad/231827

Hun er rigtigt sød og let at snakke med.

Har for snart et par år siden også besøgt hende. Og ja, hun er vældig sød og behagelig og giver en god service for de penge man har betalt. Jeg fik et lækkert bj hvor der intet var at klage på. Selvom hun kunne have fået mig til at komme nærmest med det samme med den sutte-teknik hun besidder trak hun tiden ud så jeg fik fuld valuta for mine penge og den tid jeg havde betalt for. Hun har også min varmeste anbefaling... Bare træls hun er flyttet så langt væk fra hvor jeg bor. Gider sgu ikke rigtigt køre næsten en time hver vej for at få en bj.... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sss skrev, for 18 timer siden:

Har forsøgt at kontakte hende på det nye nr desværre uden held. Og kan nu se det er væk fra annonce. Hvilken nr brugte du?

Ja, jeg kan godt se at det var et andet nummer jeg skrev med hende på.

Eftersom hun har fjernet det fra hendes annonce, synes jeg ikke det er fair hvis jeg poster det her.

Vi må gå ud fra at hun nu vil kontaktes på det nummer som er i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 18 timer siden:

Har for snart et par år siden også besøgt hende. Og ja, hun er vældig sød og behagelig og giver en god service for de penge man har betalt. Jeg fik et lækkert bj hvor der intet var at klage på. Selvom hun kunne have fået mig til at komme nærmest med det samme med den sutte-teknik hun besidder trak hun tiden ud så jeg fik fuld valuta for mine penge og den tid jeg havde betalt for. Hun har også min varmeste anbefaling... Bare træls hun er flyttet så langt væk fra hvor jeg bor. Gider sgu ikke rigtigt køre næsten en time hver vej for at få en bj.... :-) 

Ja, jeg overvejer kraftigt at smutte forbi til et bj, din anbefaling gør ikke lysten mindre! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sir_Cumalotforfun skrev, den 13.11.2020 at 10:48:

Ja, jeg kan godt se at det var et andet nummer jeg skrev med hende på.

Eftersom hun har fjernet det fra hendes annonce, synes jeg ikke det er fair hvis jeg poster det her.

Vi må gå ud fra at hun nu vil kontaktes på det nummer som er i annoncen.

Der er 2 numre. Et på hendes annonce, mens der figurerer et andet på hendes "profil" som man kan klikke sig ind på under hendes billeder. Hvis nogen har kontakt til hende, skulle hun måske gøres opmærksom herpå. Jeg har også besøgt hende flere gange, men det er nok ca 1/2 år siden sidste besøg. Kan ikke huske, hvilket nummer jeg brugte på grund af ny telefon. Men servicen hos hende klager jeg da ikke over :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, den 15.11.2020 at 10:39:

Der er 2 numre. Et på hendes annonce, mens der figurerer et andet på hendes "profil" som man kan klikke sig ind på under hendes billeder. Hvis nogen har kontakt til hende, skulle hun måske gøres opmærksom herpå. Jeg har også besøgt hende flere gange, men det er nok ca 1/2 år siden sidste besøg. Kan ikke huske, hvilket nummer jeg brugte på grund af ny telefon. Men servicen hos hende klager jeg da ikke over :)

 

Nu ser det ud til annonce er opdateret igen her til morgen. Med denne nye overskrift: "Liderlig husmor. Der har stået forkert nr på annoncen fejlen er nu rettet" https://annoncelight.dk/showad/231827

Det passer så bare ikke, der er STADIG fejl i hendes annonce med 2 forskellige numre. Sjusk vil jeg kalde det der. En ting er, at man laver en slåfejl, når man skriver det. Men at man så ikke lige læser korrektur efterfølgende inden man indrykker, det er simpelthen for dumt! 

Nogen der har haft kontakt med hende her på det seneste efter det her kludder? Jeg skal ikke nyde noget af at skrive til nogen, hvor der er tvivl om, hvem der får sms'en 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Til jer der har bemærket min fejl vedr. nummer i min annonce så beklager jeg dybt og Ja det var en sjuskefejl det gik lidt for stærkt

Fejlen er rettet nu begge steder

Del dette indlæg


Link til indlæg
ms.tosh skrev, for 42 minutter siden:

Hej 

Til jer der har bemærket min fejl vedr. nummer i min annonce så beklager jeg dybt og Ja det var en sjuskefejl det gik lidt for stærkt

Fejlen er rettet nu begge steder

Renser du aldrig negle????e1f8b14a7e1821600edcb7badb264f6c5dd78358.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 44 minutter siden:

Gad dæleme godt begrave mit hoved i det skød for efterfølgende at give hende så meget.... :P

Jamen du har heller aldrig været så kræsen......:D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sir_Cumalotforfun skrev, den 12.11.2020 at 15:01:

Jeg besøgte for nogle dage siden ms.tosh https://annoncelight.dk/showad/231827

Hun er rigtigt sød og let at snakke med.

Jeg havde besluttet mig for en håndtrold og det fik jeg!

Rigtigt godt med olie, øjenkontakt, stille og roligt, virkeligt godt!

Stedet er dejligt diskret.

Er det ude på landet eller i en landsby m

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sir_Cumalotforfun skrev, den 12.11.2020 at 15:01:

Jeg besøgte for nogle dage siden ms.tosh https://annoncelight.dk/showad/231827

Hun er rigtigt sød og let at snakke med.

Jeg havde besluttet mig for en håndtrold og det fik jeg!

Rigtigt godt med olie, øjenkontakt, stille og roligt, virkeligt godt!

Stedet er dejligt diskret.

Ville det være et meget stort arbejde at skrive i overskriften, hvilken by pigen holder til i?

Redigeret af Petter0419

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petter0419 skrev, for 53 minutter siden:

Ville det være et meget stort arbejde at skrive i overskriften, hvilken by pigen holder til i?

Ro på med din copy/paste på samtlige indlæg på Forum! 
 

Eller du skal måske have det til at ligne du er meget aktiv på Forum? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 2 timer siden:

Ro på med din copy/paste på samtlige indlæg på Forum! 
 

Eller du skal måske have det til at ligne du er meget aktiv på Forum? 

Ja, naturligvis,  jeg vil gerne have det til at ligne at jeg er meget aktiv på Forum. Imponerende at du kunne gennemskue mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petter0419 skrev, den 12.12.2020 at 21:08:

Ville det være et meget stort arbejde at skrive i overskriften, hvilken by pigen holder til i?

Beklager, jeg havde desværre så meget tro på læsernes evner, at det var muligt at trykke på linket og læse mere hvis man var interesseret.

Men for dig som åbenbart ikke har de evner, kan jeg fortælle at hun holder til i Assens.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sir_Cumalotforfun skrev, for 10 timer siden:

Beklager, jeg havde desværre så meget tro på læsernes evner, at det var muligt at trykke på linket og læse mere hvis man var interesseret.

Men for dig som åbenbart ikke har de evner, kan jeg fortælle at hun holder til i Assens.

Det er jo lidt vanskeligt at vide, om man er interesseret, når man ikke ved, hvilken by, pigen holder til i.
Men det er måske for svært at forstå?

Redigeret af Petter0419

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petter0419 skrev, for 13 timer siden:

Det er jo lidt vanskeligt at vide, om man er interesseret, når man ikke ved, hvilken by, pigen holder til i.
Men det er måske for svært at forstå?

det står der da som noget af det første -  Assens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...