22 cm and thick 2761 Skrevet 12. November, 2020 Hej brødre... Fald lige over denne unge skønhed: https://annoncelight.dk/showad/306226 Nogen der kender noget til hende? Kan ikke finde hendes billeder nogen steder hvilket er gode tegn men selvfølgelig ingen garanti for ægtheden. Er generelt ikke vild med tatoveringer, men hun har andre fortrin der kan få blikket væk fra dem... Go' dag herfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vnx 95 Skrevet 12. November, 2020 Hej Thick, Hende har jeg også kig på - hun ser virkelig godt ud! Absolut nogle gode fortrin hun har Kan være man skal aflægge hende et besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 12. November, 2020 Vnx skrev, for 4 timer siden: Kan være man skal aflægge hende et besøg. Lad høre fra dig hvis du gør alvor af det. Så lover jeg at gøre det samme. Kunne dæleme godt tænke mig at stifte nærmere bekendtskab med de bryster.... D-skål står der i hendes annonce - ser de ikke bare MEGET større ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vnx 95 Skrevet 13. November, 2020 22 cm and thick skrev, den 12.11.2020 at 16:35: Lad høre fra dig hvis du gør alvor af det. Besluttede mig for at jeg bare måtte møde hende. Woah for en smuk ung kvinde. Tillod mig også at lave en lille anmeldelse af hende. God fornøjelse med hende! Klar anbefaling herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg