Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/273093
 

Var i går på besøg hos Beni i Nyborg.

jeg var blevet fristet af billederne, og havde læst nogle gamle anmeldelser af hende, at hun kunne gi den gas på sexdelen.

Beni er en lille dame på ca 155 cm, med nogle store siliconepatter, vil skyde hende til at være omkring 35 - 40 år.

massagedelen som varede ca en 1/2 time var ok, hun kravlede en del rundt oven på mig, men uden pirring

Den sidste halve time skulle vi så hygge os, men der hopper kæden helt af, det var det kedeligste sex, jeg har fået længe. Kys var der ikke meget af, selv om jeg havde spurgt om det inden vi gik i gang. Hun suttede lidt på kaloris, og da den var blevet halvstiv, hentede hun et kondom og ville så igang med at bolle. Jeg spurgte om jeg ikke måtte slikke hende, så hun mærkelig ud i hovedet ( som om det nu var nødvendigt) jeg fik lov til at slikke, og da vi så skulle bolle, lagde hun sig på ryggen, så kunne hun styre med sine ben/lår at jeg ikke kunne komme ret langt ind, jeg blev irreteret over den manglende indlevelse, at jeg mistede gejsten( læs slap pik). Jeg fik hende til at afslutte med et blowjob til jeg kom i hendes mund.

Kommer jeg igen..... NEJ

Pris    1500kr for en time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

Øv det lyder lidt som hun er hoppet på den kedelige vogn.. sidste år på samme tid da hun var der.. var det virkelig godt! Fik en super behandling på alle måder :P mødte du hende den anden pige som der os er billeder af? Ser hun os dejlig ud? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stille fyr
Smeden1968 skrev, for 7 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/273093
 

Var i går på besøg hos Beni i Nyborg.

jeg var blevet fristet af billederne, og havde læst nogle gamle anmeldelser af hende, at hun kunne gi den gas på sexdelen.

Beni er en lille dame på ca 155 cm, med nogle store siliconepatter, vil skyde hende til at være omkring 35 - 40 år.

massagedelen som varede ca en 1/2 time var ok, hun kravlede en del rundt oven på mig, men uden pirring

Den sidste halve time skulle vi så hygge os, men der hopper kæden helt af, det var det kedeligste sex, jeg har fået længe. Kys var der ikke meget af, selv om jeg havde spurgt om det inden vi gik i gang. Hun suttede lidt på kaloris, og da den var blevet halvstiv, hentede hun et kondom og ville så igang med at bolle. Jeg spurgte om jeg ikke måtte slikke hende, så hun mærkelig ud i hovedet ( som om det nu var nødvendigt) jeg fik lov til at slikke, og da vi så skulle bolle, lagde hun sig på ryggen, så kunne hun styre med sine ben/lår at jeg ikke kunne komme ret langt ind, jeg blev irreteret over den manglende indlevelse, at jeg mistede gejsten( læs slap pik). Jeg fik hende til at afslutte med et blowjob til jeg kom i hendes mund.

Kommer jeg igen..... NEJ

Pris    1500kr for en time

Beklager -det du skriver kan jeg overhoved ikke få til at passe sammen .

Jeg har også besøgt hende og må da indrømme det var fandme en mega vild omgang :) 

men det er godt nok også 4 måneder siden , så skal ikke kunne sige om hun har ændret arbejds power ??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden1968 skrev, for 15 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/273093
 

Var i går på besøg hos Beni i Nyborg.

jeg var blevet fristet af billederne, og havde læst nogle gamle anmeldelser af hende, at hun kunne gi den gas på sexdelen.

Beni er en lille dame på ca 155 cm, med nogle store siliconepatter, vil skyde hende til at være omkring 35 - 40 år.

massagedelen som varede ca en 1/2 time var ok, hun kravlede en del rundt oven på mig, men uden pirring

Den sidste halve time skulle vi så hygge os, men der hopper kæden helt af, det var det kedeligste sex, jeg har fået længe. Kys var der ikke meget af, selv om jeg havde spurgt om det inden vi gik i gang. Hun suttede lidt på kaloris, og da den var blevet halvstiv, hentede hun et kondom og ville så igang med at bolle. Jeg spurgte om jeg ikke måtte slikke hende, så hun mærkelig ud i hovedet ( som om det nu var nødvendigt) jeg fik lov til at slikke, og da vi så skulle bolle, lagde hun sig på ryggen, så kunne hun styre med sine ben/lår at jeg ikke kunne komme ret langt ind, jeg blev irreteret over den manglende indlevelse, at jeg mistede gejsten( læs slap pik). Jeg fik hende til at afslutte med et blowjob til jeg kom i hendes mund.

Kommer jeg igen..... NEJ

Pris    1500kr for en time

Jeg har oplevet stort set det samme som Smeden1968. Dog var det en aften, hvor jeg ringede kl. 20.30 for at bestille en tid til kl. 21.00 da jeg havde set at de har åbent til 22.00. Hun siger i telefonen at det er helt OK.

Det jeg oplevede var stort set identisk med din oplevelse, bortset fra at jeg kun fik 20 min. Massage og havde samme oplevelse omkring manglende indlevelse i sexdelen som du var igennem. Jeg stod på gaden igen efter 40 minutter, kr. 1500.- fattigere.

Jeg troede og håbede på at det var fordi jeg var sidste kunde og hun så gerne ville hurtigt hjem. Ikke at det undskylder opførslen, men tænkte det kunne være en forklaring. Det kunne selvfølgelig også være at hun bare ikke mærkede nogen kemi Mellem os.
jeg ved jeg burde kræve at få nogle af mine penge igen, eller yderligere 20 min. massage, men det ville jo helt sikkert ikke gøre hendes tilgang bedre, og jeg vil ikke nedværdige mig til at kræve penge igen. Jeg har i stedet valgt ikke at komme igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Konrad

Jeg tror godt jeg kan kaste lidt lys over de forskellige oplevelser. Jeg tror Beni er en "humørpige". Hvis du møder hende når hun er på toppen, får du en forrygende oplevelse. Er hun "nede" bliver det halvsløjt for begge.

Jeg besøgte hende for nogle måneder siden og fik den helt forrygende tur. Godt humør, lækker fræk massage og inspireret sex i mange positioner. Derfor var jeg ikke i tvivl om, at hun skulle besøges igen. Men anden gang jeg kom, var det langt kedeligere. Uinspireret massage og kedelig sex.

Med de oplevelser er jeg ikke bange for at besøge hende igen. Jeg ved at der er risiko for en kedelig omgang, men også chance for en topklasse oplevelse. Det er sådan hun er, og det kan jeg sagtens rumme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Konrad skrev, den 14.11.2020 at 01:09:

Jeg tror godt jeg kan kaste lidt lys over de forskellige oplevelser. Jeg tror Beni er en "humørpige". Hvis du møder hende når hun er på toppen, får du en forrygende oplevelse. Er hun "nede" bliver det halvsløjt for begge.

Jeg besøgte hende for nogle måneder siden og fik den helt forrygende tur. Godt humør, lækker fræk massage og inspireret sex i mange positioner. Derfor var jeg ikke i tvivl om, at hun skulle besøges igen. Men anden gang jeg kom, var det langt kedeligere. Uinspireret massage og kedelig sex.

Med de oplevelser er jeg ikke bange for at besøge hende igen. Jeg ved at der er risiko for en kedelig omgang, men også chance for en topklasse oplevelse. Det er sådan hun er, og det kan jeg sagtens rumme.

De gange jeg har besøgt  Beni  har det hele været i top. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende er hun altid tændt, giver den service man betaler for. Hun har været med i mange år, flere steder i Danmark. Hun er måske ved at blive træt, hun søger måske noget fast. Mener hun er single, sidste gang ville hun havde jeg spiste med hende, men takkede pænt nej, selvom thaimad er en af mine livretter, specielt miniruller!

Må indrømme jeg ikke laver anmeldelser mere på dem som der er skrevet rigtig meget om, da Beni var på Sjælland , nok også i Odense, stod mænd i kø for at hoppe på hende, tror lidt Nyborg er end-stop for hende. Ked af at høre, hun ikke behandler alle ens, især når man lever af dette.

Hvis man vil søge på Beni anmeldelser , så husk en kær thaipige har mange navne.     

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender Beni fra da hun var på Sjælland og som @Konrad skriver er hun lidt en humør pige. Hun har perioder hvor hun kan være træt eller nede og så kan det mærkes, og selvom man nok synes det er træls, så er vi jo også selv sådan af og til på vores job. Når hun har det godt og hun er i godt humør og der er god kemi, så giver hun en rigtig god oplevelse. 

Jeg kunne godt finde på at stoppe i Nyborg og hilse på og få en oplevelse igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...