Hop til indhold
Bassemand193

Er der nogen der har besøgt hende her?

Recommended Posts

Guest Pophair

Hvis du forventer et svar, må vi også forvente en ordentlig overskrift! 

Du har været her længe nok til at kende reglerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nummeret i annoncen ser ud til, at tilhører en herre i Hillerød :huh:

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, 1 time siden:

Hvis du forventer et svar, må vi også forvente en ordentlig overskrift! 

Du har været her længe nok til at kende reglerne

Nå der var da lige et surt opstød der, skulle du ikke bare scrolle videre måske

  • Synes godt om 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Bassemand193 skrev, for 3 minutter siden:

Nå der var da lige et surt opstød der, skulle du ikke bare scrolle videre måske

Du skal nok ikke regne med hjælp herinde, når du ikke forstår en hentydning. 

Det er vigtigt at by og navn er i overskrift

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kender alle sammen en "hende her"..

Blot en venlig tanke: Husk altid..Navn og Lokation/By..Der er jo, ifg. Google, 337 kilometer fra nord til syd i Jylland.:)

Og ja. Det står i annoncen, men for god ordens skyld, er det god service at skrive i overskriften, ellers skal vi brugere åbne alle tråde uden navn og lokation/by, og se hvor pigen befinder sig og...Det orker vi ikke/gider vi ikke.

Når det er sagt. Velkommen til :).

Hvis du har nogle præferencer om specielle ønsker/udseende om en pige kan det skriver i "Efterlysninger"  som feks "Blondine med B skål søges omkring by XX" osv.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 6 minutter siden:

Vi kender alle sammen en "hende her"..

Blot en venlig tanke: Husk altid..Navn og Lokation/By..Der er jo, ifg. Google, 337 kilometer fra nord til syd i Jylland.:)

Tak for et brugbart svar, det var netop derfor jeg smed et link med så man kunne se, point taken :-)

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 7 minutter siden:

Du skal nok ikke regne med hjælp herinde, når du ikke forstår en hentydning. 

Det er vigtigt at by og navn er i overskrift

Nu kunne man jo også overveje at anvende en lidt anden tone, men det er jo nemmest på den anden måde fra starten af kan jeg godt se!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Bassemand193 skrev, for 6 minutter siden:

Nu kunne man jo også overveje at anvende en lidt anden tone, men det er jo nemmest på den anden måde fra starten af kan jeg godt se!

Nu er det jo ikke første gang du laver den intetsigende overskrift. du burde efter 2 år herinde, vide bedre

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bøjer mig da i støvet for dig som et alvidende orakel og mester udi i den skrevne kommunikation.

Hvis ikke du ønsker at kommunikere på en ordentlig måde, så pas venligst dig selv!

Du ønsker tilsyneladende ikke at kommunikere civiliseret med mig, så igen, lad venligst være med at kommunikere til mig fremadrettet.

På forhånd tak!

  • Sørgelig 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Bassemand193 skrev, for 13 minutter siden:

Jeg bøjer mig da i støvet for dig som et alvidende orakel og mester udi i den skrevne kommunikation.

Du behøver ej bøje i støvet, men læs venligst, der skrives næppe herinde for at genere nogen men blot som hjælp fremadrettet og go aften til dig også

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Bassemand193 skrev, for 56 minutter siden:

Jeg bøjer mig da i støvet for dig som et alvidende orakel og mester udi i den skrevne kommunikation.

Hvis ikke du ønsker at kommunikere på en ordentlig måde, så pas venligst dig selv!

Du ønsker tilsyneladende ikke at kommunikere civiliseret med mig, så igen, lad venligst være med at kommunikere til mig fremadrettet.

På forhånd tak!

Fordi du er forkert på den og får kritik for det, behøver du ikke projektere din fejl over på mig. Jeg gør blot opmærksom på at det er vigtigt med navn og by i overskrift, da det derved er lettere at søge på det. 

Det kaldes konstruktiv kritik og er meget civiliseret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi bliver jo alt for liderlige hvis vi skal trykke på alle links til alle de skønne damer der er ude i dette skønne land. Kan ikke svare for alle men kun for mig selv og der kan det nemt komme til at koste 1500+ at blive liderlig. :shock: Hjælp os med lokation/by og navn! Så undgår vi blodmangel i hele vores kadaver! På forhånd hjertelig tak

Ps håber du får din information!

/MKhouse

Redigeret af MKhouse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 6 timer siden:

Nu er det jo ikke første gang du laver den intetsigende overskrift. du burde efter 2 år herinde, vide bedre

synes faktisk du er temmelig uartig i din omgangstone... 

er du betjent eller ansat skolelærer her på sitet ???... '

tror på med linkhenvisning du sagtens kan nå at danne dig et overblik et klik fra eller til.... men fortsæt du bare din arrogance  

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sure opstød og tagen underligt på vej over et svar (af flere), der ikke gider (fejlagtige overskrifter iflg reglerne, der tidspilder andre), er vist personen, der skriver "hende her" (endda gentagne gange) og "søger" (et stede i Jylland). Man må gerne lære, lytte og tage folks svar til efterretning uagtet svarene kan virke som sure opstød. Men det er jo eget valg. Vedbliven giver nok flere "sure opstød" og færre (brugbare) svar. 

Har du prøvet at søge på navnet herinde?
Har du prøvet at ringe/sms til hende?
Har du foretaget dig noget som helst udover dovent igen at lave en intetsigende overskrift om nogen et sted i Jylland?

Næste gang kan du jo evt skrive nogle regler for, hvordan andre bruger kommunikerer civiliseret og sæt gerne flere end et udråbstegn i enden for at understrege din fornærmethed. Det skal nok bringe endu flere brugbare svar end de....NUL, du har fået indtil nu. 
 

Jeg bøjer mig da i støvet for dig som et alvidende orakel og mester udi i den skrevne kommunikation.

Hvis ikke du ønsker at kommunikere på en ordentlig måde, så pas venligst dig selv!

Du ønsker tilsyneladende ikke at kommunikere civiliseret med mig, så igen, lad venligst være med at kommunikere til mig fremadrettet.

På forhånd tak!


PS: med sådan en attitude feter et svar, du ikke kan lide, har undertegnede slet ikke lyst til at hjælpe. Det kan du jo så tage til efterretning sammen med retningslinier og fremtidig optimering af din spørgelyst og håb om brugbare svar.

Det ER tilladt at tænke selv og slå den indvendige side til. Kan man (efter flere indlæg på flere år med samme dovne attitude) stadig ikke se, at overskueligheden i et stort fora ikke bedres af "søger" og "kender du hende her" smadres totalt, har man vist ikke lyst til at gøre ting bedre og mere overskuelige for andre (og dermed sig selv). Måske dovenskaben i 2020 online, hvor det er nemmere generelt at straks spørge andre end selv bruge 2 minutter på at undersøge tingene og skrive 2 ekstra ord (kender du hende (Bettina) her fra (Hjørring)?). Undskyld, men hvor svært kan det være. 

Jeg skal iøvrigt have noget at spise i overmorgen. Har altid elsket en bestemt slags spise.

"Nogen der har smagt den her?"

Hvad: bøfsandwhich!
Hvor: Kronjylland/Randers!
(Hvorfor: fordi det er med rødkål og det har jeg aldrig prøvet: det ser frækt ud)

Tænk hvis jeg fik et link til noget vegansk sushi-fis i Slagelse. Skal jeg så også være ubehøvlet pigesur overfor svareren, uanset om han giver et råd (link til vegansk mad) eller fordi han markant skriver, at jeg ikke skal forvente svar, hvis jeg ikke skriver en ordentlig overskrift. Eller må jeg vende 3 fingre mod mig selv og forsøge at reflektere lidt. Bare lidt. 

Hvis du forventer et svar, må vi også forvente en ordentlig overskrift! 

Du har været her længe nok til at kende reglerne

Og så ER svaret, du fik, ikke et surt opstød men en venlig (åbenbart nødvendigt, da du stadig ikke har læst, husket reglerne eller gavner dig selv og andre samt fora) vink, du så straks tager ilde op. Kig indad tak! Og check evt hvad andre gør i forsiden af efterlysninger: 87% har NAVN og BY skrevet i overskriften. Overskueligt. Nemt. Og ingen undskyldning udover dovenskab ikke at bytte et ord (hende) ud med navnet og tilføje en by. Det er ET ENKELT ORD,  man skal skrive. Ekstra. Undskyld, men hvor svært kan det være. Og at du så selv senere nedladende kalder vinkets ejermand "alvidende orakel", tydeligvis fordi du er irriteret over at få svar/hjælp/modstand/påmindelse/korrektion af DIN "fejl" og manglende evne (i at tilføje eet ekstra ord i overskriften) siger vist meget. Måske, måske om en doven, ugidelig, hoven, nedladende fætter, der efter 2-3 år stadig ikke har lært/forstået, hvordan han gavner FORA, andre og sig selv. 

En fræk aftale med en frisk pige til sex flere gange i nat i Midtjylland, er dog mobil
  • Synes godt om 3
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
biker skrev, for 6 timer siden:

synes faktisk du er temmelig uartig i din omgangstone... 

er du betjent eller ansat skolelærer her på sitet ???... '

tror på med linkhenvisning du sagtens kan nå at danne dig et overblik et klik fra eller til.... men fortsæt du bare din arrogance  

Uartig ligefrem :) et ord man ikke hører så tit mere, men var meget udbredt i min barndom. 

Hvis jeg om en måned skal søge på en bestemt kvinde, navn, eller by her på sitet, vil jeg ikke få glæde af et link, da det ikke fremgår af overskriften, hvem der spørges på og linket først fremgår inde i opslaget. 

Betjent eller skolelærer, har da ikke noget med sagen at gøre, blot almindelig brug af hovedet for at færdes her og det ved ts godt, efter 2 års kiggeri på siden. 

Der er flere brugere her, der sidder med nyttig viden om div., men de gider ikke svare, hvis der ikke laves en ordentlig overskrift mv. 

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...