Hop til indhold
Sweex2

Fp hos thai piger=virkelig dårlig sex?

Recommended Posts

Min overskrift er ikke helt sigende for mit spørgsmål, så her kommer det fyldestgørende spørgsmål. 

Jeg bor desværre i en by, hvor det eneste sjov der er, er en thai massør. De tilbyder også ekstra og en gang imellem, falder jeg i. Normalt tænder jeg ikke specielt på thai piger, men det hænder at der er en jeg kan tænde på. Derfor har jeg ikke prøvet fp med oseaner af thai piger, men jeg runder vel snart en håndfuld forskellige piger. Hver gang jeg forlader klinikken, tænker jeg fuck det var spild af penge. Hvorfor Fanden brugte jeg ikke den halve times kørsel til en østeuropæisk pige, som jeg normalt foretrækker. 

De første 50 min. Betaler jeg 400 kr. for. Det er massage delen. Så bliver der spurgt om ekstra og så falder jeg i. De sidste 10-15 med sex, koster så 1100 kr. Jeg kan stadig ikke se logikken i den prissætning, men det er ikke problemet. Jeg kan jo bare lade være med at sige ja. 

Det virkelige problem og mit spørgsmål: Hvordan Fanden får man en god sex oplevelse med en thai?

De Ca. 5 gange jeg faldt for fristelsen, har det været virkelig dårlig sex. Vi taler CUM now, almost out of time, to big, hurry up og alle de nederen ting de nu kan komme på, for at få mig hurtig ud af døren. 

Jeg kan virkelig ikke vinde med dem og det er ikke fordi jeg ikke har haft masser af gode oplevelser med østeuropæiske piger, som jeg normalt foretrækker. Jeg tror faktisk aldrig de har brugt nogle af ovenstående sætninger, for at få mig hurtigt ud. 

Jeg kunne bare lade være med at besøge thai piger. Ja, men engang imellem er det sku rart at man kun skal køre 2 min. Og ikke 30 min. For at få lidt sex. Er det virkelig det folk betaler for, når de får fp hos thaierne... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex2 skrev, 1 time siden:

Min overskrift er ikke helt sigende for mit spørgsmål, så her kommer det fyldestgørende spørgsmål. 

Jeg bor desværre i en by, hvor det eneste sjov der er, er en thai massør. De tilbyder også ekstra og en gang imellem, falder jeg i. Normalt tænder jeg ikke specielt på thai piger, men det hænder at der er en jeg kan tænde på. Derfor har jeg ikke prøvet fp med oseaner af thai piger, men jeg runder vel snart en håndfuld forskellige piger. Hver gang jeg forlader klinikken, tænker jeg fuck det var spild af penge. Hvorfor Fanden brugte jeg ikke den halve times kørsel til en østeuropæisk pige, som jeg normalt foretrækker. 

De første 50 min. Betaler jeg 400 kr. for. Det er massage delen. Så bliver der spurgt om ekstra og så falder jeg i. De sidste 10-15 med sex, koster så 1100 kr. Jeg kan stadig ikke se logikken i den prissætning, men det er ikke problemet. Jeg kan jo bare lade være med at sige ja. 

Det virkelige problem og mit spørgsmål: Hvordan Fanden får man en god sex oplevelse med en thai?

De Ca. 5 gange jeg faldt for fristelsen, har det været virkelig dårlig sex. Vi taler CUM now, almost out of time, to big, hurry up og alle de nederen ting de nu kan komme på, for at få mig hurtig ud af døren. 

Jeg kan virkelig ikke vinde med dem og det er ikke fordi jeg ikke har haft masser af gode oplevelser med østeuropæiske piger, som jeg normalt foretrækker. Jeg tror faktisk aldrig de har brugt nogle af ovenstående sætninger, for at få mig hurtigt ud. 

Jeg kunne bare lade være med at besøge thai piger. Ja, men engang imellem er det sku rart at man kun skal køre 2 min. Og ikke 30 min. For at få lidt sex. Er det virkelig det folk betaler for, når de får fp hos thaierne... 

 

Nu nævner du jo ikke noget om stedet, men der er jo steder der er notorisk berygtede for dårlig service både med thaier, østeuropæiske og danske piger. Jeg har været sammen med flere thaipiger end jeg kan tælle til. Jeg har haft nogle af mine bedste oplevelser med nogle af de piger men der har da også været svipsere imellem hvor jeg har haft virkeligt dårlige oplevelser. De piger besøger jeg så ikke igen. Når du bliver ved med at komme samme sted og betale i dyre domme for ekstra så lader du dem jo slippe afsted med det, og hvorfor skulle de så ændre på noget? 

Jeg er til gengæld holdt med at komme på østeuropæerne fordi jeg der oplevede at de tit havde travlt med at kigge på uret og få en ud ... 
Første skridt til at få en god oplevelse med en thai kan jo være at kigge nogle anmeldelser og så søge mod de steder hvor de får gode anmeldelser ... En anden ting går på det lidt mere personlige. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan din udstråling er når du ankommer og undervejs, men du nævner selv at du normalt ikke tænder på thaier og er mere til de østeuropæiske piger. Måske du ubevidst agerer lidt anderledes og har en lidt anden udstråling når du er hos thaipiger end når du er hos de østeuropæiske? 
Nu er jeg så ret meget til thaier (jeg besøger stort set ikke andet) og når jeg ankommer så er jeg altid glad, smilende og pjatter og flirter lidt med dem så der er en god afslappet atmosfære. Det gør faktisk en stor forskel. 
Nu har jeg så nogle få faste steder jeg tyer til når jeg vil være sikker på en god oplevelse og så lader jeg af og til min nysgerrighed styre mig mod nye steder. Ved at have en håndfuld gode og faste steder så er jeg sikret at jeg overvejende får gode oplevelser hos thaierne. Og alle piger er jo forskellige så nogle får man bare aldrig en god kemi med mens man næsten er stamkunde ved andre efter første besøg fordi man bare klinger godt. 
Og mht. kørslen, jeg kører ofte en time (hver vej) for at få en god oplevelse. Hellere det end at få en dårlig oplevelse ved 'naboen'. 
Jeg tænker at du måske også skal gøre op med dig selv hvad du vægter højest. Gode oplevelser eller at det er lige rundt om hjørnet. Gider du ikke køre efter det når nu du ved at det thaisted der er tæt på er dårligt så vil du jo aldrig få en god oplevelse ved en thai. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
møgsvinet skrev, for 50 minutter siden:

Jeg er til gengæld holdt med at komme på østeuropæerne fordi jeg der oplevede at de tit havde travlt med at kigge på uret og få en ud ...  

Den kunne jeg ikke stå for.

det kunne være østeuropæerne ikke kigge så meget på klokken hvis du ikke kom PÅ dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Grydeskeen skrev, 1 time siden:

Den kunne jeg ikke stå for.

det kunne være østeuropæerne ikke kigge så meget på klokken hvis du ikke kom PÅ dem :)

Hjælp nu bare manden Sweex som Møgsvinet gjorte, Ts skriv var jo ej helt ud i Skoven :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 4 timer siden:

Vi taler CUM now, almost out of time, to big, hurry up og alle de nederen ting de nu kan komme på, for at få mig hurtig ud af døren. 

Sjovt, men jeg har aldrig hørt de sætninger, selv om jeg har været meget flittig med thaibesøgene. Tværtimod har jeg ofte oplevet at de har spurgt om jeg nu var kommet ( jeg leverer ikke ret meget) og om jeg vil have en runde mere. 
Det må være en trist by du boller rundt i :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er slet ikke enig i at FP hos thai piger er virkelig dårlig sex. Jeg har været hos en del thai piger. Kvaliteten svinger mellem det ekstrem dårlige til det fantastiske. Generelt er erfaringen at de bedre bliver meget bedre når du har besøgt dem nogle gange og bliver fast kunde. De steder, hvo pigerne skiftes ud regelmæssigt, kan mammasan genkende dig, hvilket kan hjælpe. Ellers så følg med pigen, når hun skifter sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hælder altså også til, at du har fået valgt dig et lidt uheldigt sted der, Sweex2. I hvert fald for dig. Jeg tror hellere, du skal bruge den halve time på kørslen.

Men hvis nu stadig gerne vil nøjes med den korte transport og det mest er sexen, du er ude efter - og det virker det til på dit indlæg - så ville jeg da nøjes med at bestille dette, hvis jeg var dig. Du har ret i, at 1.100 for 10 minutters sex kan gøres langt, langt billigere også på rigtigt gode bordeller. Men hvis du nu fra start bare bestiller en halv times sex i stedet for massagen, så er jeg sikker på, at du kan slippe med 1.000. Så kan du jo være lidt frisk og købe en times massage bagefter for 400, hvis du faktisk også gerne vil have massage. Så har du da fået en god sjat mere for 100 kroner færre.

Så kommer du selvfølgelig i problemer, hvis du så efter 50 minutters massage overtales til endnu en omgang sex til 1.100, men så er du skisme også selv ude om det ;);)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...