Hop til indhold
mif

Carlota - fake fotos men OK

Recommended Posts

Jeg må hellere starte med en tilståelse, for jeg burde selvfølgelig være vendt om i døren, for ved mit besøg hos "Carlota" i går måtte jeg desværre konstatere, at pigen i døren ikke var den samme, som er afbilledet i annoncen. Det er et uvæsen, at der ikke er overensstemmelse mellem pigen på billederne og i virkeligheden, og kun ved at vende om kan pigerne lære, at man kommer længst med ærlighed. Nu gav jeg alligevel den falske Carlota en chance, og det kom jeg egentlig ikke til at fortryde.

I forhold til billederne er Carlota både mindre, lidt ældre og i lidt bedre i stand end på billederne. Hendes bryster er mindre, med markant mørkere brystvorter men knap så velproportionerede som på billederne. Hun er efter eget udsagn fra Spanien og har været i DK i et par måneder. Jeg havde planlagt en halv times besøg med alm. hyldevarer til kr. 800,-, og det var faktisk rigtig godt - falske billeder eller ej. En skønsom blanding af dybt blow, missionær, doggy og 69 blev afsluttet med dejlig øko-spansk, så egentlig var der ikke andet at klage over end den falske markedsføring.

Carlota holder til på 3. sal i en etageejendom i 2500 Valby med gode parkeringsforhold og almindelig beboertrafik. Gentagelsesfare? Næppe, for det skal koste at fifle med virkeligheden.

Du finder Carlota og hendes falske billeder her.

 

Redigeret af mif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sentio
mif skrev, for 46 minutter siden:

Næppe, for det skal koste at fifle med virkeligheden

Åbenbart ikke..... du blev jo :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mif skrev, for 57 minutter siden:

Det er et uvæsen, at der ikke er overensstemmelse mellem pigen på billederne og i virkeligheden, og kun ved at vende om kan pigerne lære, at man kommer længst med ærlighed.

Og alligevel belønner du en sådan adfærd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...