Hop til indhold
Borende X

Kunstnernavne

Recommended Posts

Bruger altid mit fornavn, min egen tlf. (har dog hemmelig nummer)

har aldrig haft problemer med at de har sms eller ringet til mig.

En dag var jeg sidste kunde på en thaiklinik, massøren sagde hun havde fået flere ubehagelige opkald fra ikke etnisk danske som hun havde afvist.

Hun spurgte om jeg ville vente med at gå til hun fik lukket så hun kunne føle sig sikker.

På vej væk fra klinikken spurgte jeg om hendes adresse, det viste sig hun boede 2 blokke fra hvor jeg boede så vi blev enige om at hun kørte med mig hele vejen hjem, hun har aldrig misbrugt oplysningen om hvor jeg bor og jeg er kommet der flere gange efterfølgende.

Jeg må sige at jeg altid føler mig sikker og frygter ikke de kontakter mig

The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg bruger også mit eget navn og tlf,og har aldrig haft problemer med opkald og sms fra pigerne. men jeg skal heller ikke stå til regnskab for nogle hvad min tlf bliver brugt til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Cthulhu er et godt kunstnernavn :lol:

You bet :D..... Så kan man også nynne denne her på vejen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

At tage uopfordret kontakt til en fyr man har besøgt/haft besøg af - er i mine øjne dybt uproffessionelt og indiskret!!!

Når det er sagt, så får mænd, der kontakter mig fra egen, registreret telefon, men bruger et andet navn, mig til at trække på smilebåndet - Omend jeg selvfølgelig spiller med og bruger det navn, de nu selv har valgt til lejligheden ;-);-)

Topscore-navnet hos mig er Lars ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger også altid mit eget navn, og har tillid til de piger jeg besøger indtil det modsatte er bevist. Dog kan man ikke bare slå mig op på nettet, da jeg helst ikke vil have informationer liggende til offentlige skue i flere tilfælde. Skal nok selv ligge det ud som jeg synes der skal ud.

Nogle piger har spurgt om de må kode mit nr. ind i deres tlf. hvilket jeg ikke ser noget problem i, da det jo er deres tlf. og mit eget valg jeg har ringet til dem, så det har jeg det fint med. Dog ligefrem at en pige ringer til en ud af det blå, det ville jeg heller ikke synes er optimalt.

Meget sjovt med et kunsternavn/alias kald det hvad du vil, og kan godt forstå nogle gør brug af det, jeg har dog bare ikke haft brug for det endnu i de situationer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At tage uopfordret kontakt til en fyr man har besøgt/haft besøg af - er i mine øjne dybt uproffessionelt og indiskret!!!

Jeg har engang oplevet at en pige jeg havde ringet til en aften for at forespørge om adressen og hvad hun ellers tilbød uden at lave en egentlig aftale, da jeg nok syntes hun lød lidt for gammel og tilrøget, ringede til mig næste formiddag og spurgte: "Hvornår jeg ville komme". Uheldigvis havde jeg medhør på telefonen og min kone kom netop ind i rummet. Så blev jeg fyret på stedet, men heldigvis taget til nåde igen efter et par dage, men det var næsten ved at koste en skilsmisse.

Hende ringede jeg til senere og gav en midre opsang :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...