Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/254277

Første møde med dette skønne væsen, absolut top karakter og veludført service..

Jeg fik en aftale i stand, og da jeg var godt øm og spændt op i kroppen, bookede jeg en dobb tid,  hvilket jeg ikke fortryder.

Gitte står på trappen til gården og byder velkommen, og her snakker vi yderst diskret sted, godt ude på landet...

Vi aftalte massage med noget Tao halløj,  som jeg ikke kendte til, og Svensk skulle tilgå hvis flaget hejste sig,  og det gjorde det så...ingen ekstra betaling for det..

Lækker hård massage,  som virkelig gik i bund,  og ikke mindst virkede, så kroppen slappede godt af, Gitte ved virkelig hvad hun laver..

Så over til Tao halløj,  som er okay men ikke noget jeg tændte vildt på, mere som mind fuldness der fungerer det fint, og bagdækkene blev nuldret godt...

Svensk blev overstået,  og så var det i bad,  da der blev brugt godt med olie,  hvilket er ret lækkert..

Blev sågar vasket på ryggen, sikke en service 

Alt i alt en skøn oplevelse, som tvinger mig ud i en gentagelse..

Sted er klart 10...diskret 

Massage klart 10

Tao en 6 , det virker okay

Gitte er en lille skøn moden kvinde, så pas godt på hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ØstJyskM48

Enig - har besøgt Gitte mange gange mens jeg var bosat i området - aldrig gået skuffet derfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ØstJyskM48
psorensen skrev, for 50 minutter siden:

Lidt detaljer i.e er Gitte påklædt under massage, alder, højde, vægt, må man rører ?

 

Tak for info og ellers godt review.

 

Peter

Vil skyde hende til max 160 i højden og en vægt der passer fint til. Alderen er vel sidst i halvtresserne - og hun er påklædt under massagen. Jeg har ikke fået nej til at kærtegne hendes bryster og bagdel under den svenske del - hendes krop fejler absolut ikke noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nemfyr skrev, for 19 timer siden:

hvordan er Gitte af udseende? Ved det er individuelet hvad man synes, men hvad med størrelse og kønhed?

Har besøgt Gitte 3-4 gange. Gitte er vel 55-60 år, alm køn ,sød, lidt buttet( med exstrem dejlige D-skål bryster.

Gitte kan anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, den 2.1.2021 at 17:30:

Har besøgt Gitte 3-4 gange. Gitte er vel 55-60 år, alm køn ,sød, lidt buttet( med exstrem dejlige D-skål bryster.

Gitte kan anbefales.

lyder godt. Må hellere få bestilt lidt massage af Gitte så ;) Og de dejlige bryster må røres ved så og måske kysses ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...