Hop til indhold
Rene78

Peach Nadin

Recommended Posts

Jeg har før besøgt Nadin, under et andet navn i Aarhus. Billederne er 100% identiske. Servicen var ganske fin og pigen er køn. en sand milf med lange penge og taler med tysk dialekt

Dog er billederne ikke dugfriske, ca 5 år gamle, og pigen var distræt og stank meget af øl. Hun virkede lidt desorienteret og forvirret. Måske var det hele nyt for hende. 

Jeg købte 30 min gfe, men jeg mistede lidt modet til kys, da jeg finder en øl ånde mindre attraktiv, og hun ville meget gerne snave :D 

I en mindre pause gik hun og jeg hørte en dåse blev åbnet. ca 6 min senere kom hun retur som intet var sket :D jeg smilede blot af episoden.

Til trods for et ok blow og ok sex, hvor jeg kom i bund, så kommer jeg ikke igen pga en stærk lugt af øl, og så stønner hun også på den gode side af falsk... jeg ser mig selv som "god i sengen", men ikke så god som hun gjorde mig :D Kan jeg kun grine af.

Ingen gentagelse risiko, desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...