Hop til indhold
hppv

missx8 københavn

Recommended Posts

hppv skrev, for 8 timer siden:

https://sugardaters.com/da/profile/7DoMVw1nzY
er fuldstændig spild af tid
måtte skrive flere gange med dage imellem svar
laver aftale som hun glemmer, kan ikke finde min bruger ?? 
laver ny aftale som hun glemmer, laver ny og intet svar
enter er hun fake profil, eller også vil hun ikke noget. Jeg har accepteret pris osv
 

Hvilken pris accepterede du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun eksisterer skam! Jeg har haft et møde med hende, hvor hun sprang til i sidste øjeblik, da en anden SB havde brændt mig og hotelværelset af. :-( Jeg har kun positivt at sige om det møde, og hun gik til det med store entusiasme. Måske du har ramt hende på et uheldigt tidspunkt, eller hendes service er blevet dårligere. Mit møde med hende ligger 1 år tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 7 timer siden:

Hun eksisterer skam! Jeg har haft et møde med hende, hvor hun sprang til i sidste øjeblik, da en anden SB havde brændt mig og hotelværelset af. :-( Jeg har kun positivt at sige om det møde, og hun gik til det med store entusiasme. Måske du har ramt hende på et uheldigt tidspunkt, eller hendes service er blevet dårligere. Mit møde med hende ligger 1 år tilbage. 

Hun er ny på siden. Og har ikke været der før

Del dette indlæg


Link til indlæg
hppv skrev, for 1 time siden:

Hun er ny på siden. Og har ikke været der før

Jeg fornemmer at vi 2 ikke kan blive enige om ret meget. Hende der er på billederne har jeg været sammen med den 6/1, så det har du ikke ret i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 13 minutter siden:

Jeg fornemmer at vi 2 ikke kan blive enige om ret meget. Hende der er på billederne har jeg været sammen med den 6/1, så det har du ikke ret i. 

Skriver lige privat til dig, for det kan vi da finde ud af hvem som har ret i

Del dette indlæg


Link til indlæg
hppv skrev, for 3 timer siden:

Hun er ny på siden. Og har ikke været der før

Hun er måske ny på den nye Sugardaters side. Men hun har 100% været på den gamle. Har skrevet sammen med hende før. Gammel rotte har ret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alfred Hitchdick skrev, for 2 timer siden:

Hun er måske ny på den nye Sugardaters side. Men hun har 100% været på den gamle. Har skrevet sammen med hende før. Gammel rotte har ret

Det har du så skrevet, om to som ingen andre har held med. Indenfor en time den ene har du også mødt

Du er en heldig kartoffel

Redigeret af hppv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blond48 skrev, for 1 time siden:

Havde en aftale med hende i aften. Hun har lige aflyst. Håber jeg får held en anden gang 

Hun kan ikke denne uge om aftenen.

Så det har hun hele tiden vidst

Aflyste hun, der var du heldig. Skrev hun på sugardaters 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hppv skrev, for 8 minutter siden:

Det har du så skrevet, om to som ingen andre har held med. Indenfor en time den ene har du også mødt

Du er en heldig kartoffel

Jeg synes du skal læse min tekst igen så. Står der at jeg har mødt henne her måske?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mandrilen skrev, for 1 time siden:

Hun er 100% real, men hun er jo "amatør" og har sit eget liv der skal passes. Derfor er hun ikke altid så "fleksibel" eller parat til at hoppe på.

Enig.

Mærkeligt at nogen har den opfattelse at pigerne på sugardaters ikke har et andet liv... det kan godt være at en lille håndfuld af "prinsesserne" ude på Festegnen er meget tilgængelige, men de er jo også bare GP'ere i forklædning.

Jeg har også skrevet lidt med missx8, hun er både sød og reel. Og nej, jeg har ikke været heldig at møde hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 26 minutter siden:

Enig.

Mærkeligt at nogen har den opfattelse at pigerne på sugardaters ikke har et andet liv... det kan godt være at en lille håndfuld af "prinsesserne" ude på Festegnen er meget tilgængelige, men de er jo også bare GP'ere i forklædning.

Og fulde af fordomme er de også ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alfred Hitchdick skrev, for 13 timer siden:

Jeg synes du skal læse min tekst igen så. Står der at jeg har mødt henne her måske?

det har jeg og guldogblå og sweetsally som ingen har mødt har du mødt og hende her er god nok, men du har ikke mødt hende så du er en meget heldig kartoffel , men ingen oplysninger om denne pige kan du give
at nogle har skrevet med hende , altså det er jo ikke det samme som hun er real, 
ingen kan sige de har mødt hende og en som jeg har spurgt , som siger det, kan ikke sige andet end hun var interesseret , for mere end 10  måneder siden, men kan ikke huske 
hendes iøvrigt iøjefaldende eksotisk navn, eller personlige kendetegn
hvorfor gider jeg
laver en advarsel og det var det
så stormer hm der folk ind med meget fantasifulde udtalelser , jeg får intet og heller ikke andre noget ud af det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hppv skrev, for 18 timer siden:

Skriver lige privat til dig, for det kan vi da finde ud af hvem som har ret i

Tak for korrespondancen i det private. Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg ikke bare lader det ligge, når nu jeg ikke kan overbevise dig - og det jo i øvrigt også er fuldstændig ligegyldigt om  du tror mig eller ej.

MEN, Hvorfor fanden skulle jeg,  der har været her "altid", har næste 2000 indlæg, selv spørger ofte om pigerne er ægte, brysterne er ægte mm., prøve at bilde en "Ny-ankommen" ind, at jeg har mødt en pige der ikke eksistere?? Det giver simpelthen ingen mening, og det ENESTE jeg skrev var, at hun eksistere og at jeg har været sammen med hende. Hvorfor skulle jeg tale usandt om det???

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Gammel rotte - det kan ikke betale sig at prøve at finde en rød tråd i @hppv's anklager eller postulater. 

Han skifter brugernavn som vi andre skifter støvsugerposer (det betyder ofte, men ikke så ofte som vi burde) - igennem de sidste mange år, har han sporadisk været på herinde, altid med det samme mønster.

* Platte kommentarer uden relevans til noget.
* Person angreb og beskyldninger om "Fake news" af Trump'sk dimensioner.
* Utallige efterlysninger 
* Håbløs tegnsætning (ingen er perfekte, men han prøver slet ikke).

Jeg har selv modtaget en usammenhængende sviner (ret meget ud af kontekst) på PB fra hans profil @Elskov (som han ikke benytter længere af en eller anden grund).

Min anbefaling, ignorer ham selv om du "vinder" så forstår han det ikke :) 

Dette er ikke ment som et person angreb, blot en konstatering af brugerens adfærd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 2 timer siden:

Tak for korrespondancen i det private. Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg ikke bare lader det ligge, når nu jeg ikke kan overbevise dig - og det jo i øvrigt også er fuldstændig ligegyldigt om  du tror mig eller ej.

MEN, Hvorfor fanden skulle jeg,  der har været her "altid", har næste 2000 indlæg, selv spørger ofte om pigerne er ægte, brysterne er ægte mm., prøve at bilde en "Ny-ankommen" ind, at jeg har mødt en pige der ikke eksistere?? Det giver simpelthen ingen mening, og det ENESTE jeg skrev var, at hun eksistere og at jeg har været sammen med hende. Hvorfor skulle jeg tale usandt om det???

Det giver heller ikke mening for mig

Men du kan ikke verificere noget som helst. Samtale udseende kendetegn navn eller andet

Så du kender svaret ikke jeg på dit spørgsmål 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hppv skrev, den 13.11.2020 at 11:53:

det har jeg og guldogblå og sweetsally som ingen har mødt har du mødt og hende her er god nok, men du har ikke mødt hende så du er en meget heldig kartoffel , men ingen oplysninger om denne pige kan du give
at nogle har skrevet med hende , altså det er jo ikke det samme som hun er real, 
ingen kan sige de har mødt hende og en som jeg har spurgt , som siger det, kan ikke sige andet end hun var interesseret , for mere end 10  måneder siden, men kan ikke huske 
hendes iøvrigt iøjefaldende eksotisk navn, eller personlige kendetegn
hvorfor gider jeg
laver en advarsel og det var det
så stormer hm der folk ind med meget fantasifulde udtalelser , jeg får intet og heller ikke andre noget ud af det 

Jeg tror man skal være fuld eller på svampe for at forstå noget som helst af det du skriver her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...