Domin 66 Skrevet 11. November, 2020 (edited) Hej Brødre Vi har alle brug for solskin oplevelser, specielt i denne tid! og dette møde med denne frækkert blev bestemt én af dem Gik og var lidt småliderlig... kender vi nok alle... så tog lige en kik inde på annoncelight. Faldt over annoncen, under Skanderborg, dansk, flotte former, 32 år sex eller blow i bilen. Fik en aftale med hende, som senere, for mig, blev en uforglemmelig skøn oplevelse Vi aftalte at mødes omkring Skanderborg. Allerede da jeg så hende i bilen begyndte hjertet at slå i dobbelt tempo. Hun så s.. mega godt ud og m... FRÆKT Vi fandt et sted tæt ved skoven, hoppede ind bag i bilen til én af de skønneste solskin oplevelser jeg har haft. Hun er en fantastisk pige, har alt det vi mænd drømmer om. Bestemt "one of the kind" Redigeret 11. November, 2020 af Domin Rettelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æskildsen 85 Skrevet 11. November, 2020 er det denne kvinde? https://annoncelight.dk/showad/306687 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Domin 66 Skrevet 11. November, 2020 Hej igen Brødre Gik galt mht. alderen I annoncen er hun 44 år, men hun kunne sagtens være betydeligt yngre.. har prøvet at ændre teksten God dag til jer alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 11. November, 2020 Domin skrev, for 3 timer siden: Hej Brødre Vi har alle brug for solskin oplevelser, specielt i denne tid! og dette møde med denne frækkert blev bestemt én af dem Gik og var lidt småliderlig... kender vi nok alle... så tog lige en kik inde på annoncelight. Faldt over annoncen, under Skanderborg, dansk, flotte former, 32 år sex eller blow i bilen. Fik en aftale med hende, som senere, for mig, blev en uforglemmelig skøn oplevelse Vi aftalte at mødes omkring Skanderborg. Allerede da jeg så hende i bilen begyndte hjertet at slå i dobbelt tempo. Hun så s.. mega godt ud og m... FRÆKT Vi fandt et sted tæt ved skoven, hoppede ind bag i bilen til én af de skønneste solskin oplevelser jeg har haft. Hun er en fantastisk pige, har alt det vi mænd drømmer om. Bestemt "one of the kind" Hey @Domin Tak en anmeldelsen, hun skal da besøges kan se at du er god til at få skrevet om dine besøg, mange tak for det En lille opfordring, jeg kan at du konsekvent ikke sætter et link ind i anmeldelsen og det starter en gætteleg og detektivarbejde for os andre. Er det muligt at du i dine fremtidige indlæg vil hjælpe os andre med et link? Bh Skivemd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 225 Skrevet 12. November, 2020 (edited) Domin skrev, den 11.11.2020 at 08:37: Hej igen Brødre Gik galt mht. alderen I annoncen er hun 44 år, men hun kunne sagtens være betydeligt yngre.. har prøvet at ændre teksten God dag til jer alle i dag er hun så 32 år... Jeg er en smuk 32 årige slanke kvinde former 173/ 72 kg... Redigeret 12. November, 2020 af tilmodenQ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Giorgio 66 Skrevet 13. November, 2020 tilmodenQ skrev, for 6 timer siden: i dag er hun så 32 år... Jeg er en smuk 32 årige slanke kvinde former 173/ 72 kg... Det er jo to forskellige annoncer og to forskellige piger. Som faktisk er søstre! Har prøvet den ældste på 44. Det var udmærket og hun er fræk. Men jeg finder det bare besværligt i en bil og havde en flad fornemmelse bagefter! Men overvejer da at prøve lillesøsteren på 32. Gid de havde et sted! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 225 Skrevet 13. November, 2020 Giorgio skrev, for 17 timer siden: Det er jo to forskellige annoncer og to forskellige piger. Som faktisk er søstre! Har prøvet den ældste på 44. Det var udmærket og hun er fræk. Men jeg finder det bare besværligt i en bil og havde en flad fornemmelse bagefter! Men overvejer da at prøve lillesøsteren på 32. Gid de havde et sted! nå det havde jeg ikke set.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg