Hop til indhold
Domin

Skanderborg sex/blow i bil, skøn oplevelse

Recommended Posts

Hej Brødre

Vi har alle brug for solskin oplevelser, specielt i denne tid! og dette møde med denne frækkert blev bestemt én af dem :) Gik og var lidt småliderlig... kender vi nok alle... så tog lige en kik inde på annoncelight. Faldt over annoncen, under Skanderborg, dansk, flotte former, 32 år sex eller blow i bilen. Fik en aftale med hende, som senere, for mig, blev en uforglemmelig skøn oplevelse :) Vi aftalte at mødes omkring Skanderborg. Allerede da jeg så hende i bilen begyndte hjertet at slå i dobbelt tempo. Hun så s.. mega godt ud og m... FRÆKT :) Vi fandt et sted tæt ved skoven, hoppede ind bag i bilen til én af de skønneste solskin oplevelser jeg har haft. Hun er en fantastisk pige, har alt det vi mænd drømmer om. Bestemt "one of the kind" 

 

Redigeret af Domin
Rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen Brødre 

Gik galt mht. alderen :) I annoncen er hun 44 år, men hun kunne sagtens være betydeligt yngre.. har prøvet at ændre teksten :) 

God dag til jer alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Domin skrev, for 3 timer siden:

Hej Brødre

Vi har alle brug for solskin oplevelser, specielt i denne tid! og dette møde med denne frækkert blev bestemt én af dem :) Gik og var lidt småliderlig... kender vi nok alle... så tog lige en kik inde på annoncelight. Faldt over annoncen, under Skanderborg, dansk, flotte former, 32 år sex eller blow i bilen. Fik en aftale med hende, som senere, for mig, blev en uforglemmelig skøn oplevelse :) Vi aftalte at mødes omkring Skanderborg. Allerede da jeg så hende i bilen begyndte hjertet at slå i dobbelt tempo. Hun så s.. mega godt ud og m... FRÆKT :) Vi fandt et sted tæt ved skoven, hoppede ind bag i bilen til én af de skønneste solskin oplevelser jeg har haft. Hun er en fantastisk pige, har alt det vi mænd drømmer om. Bestemt "one of the kind" 

 

Hey @Domin

Tak en anmeldelsen, hun skal da besøges :)

kan se at du er god til at få skrevet om dine besøg, mange tak for det :)

En lille opfordring, jeg kan at du konsekvent ikke sætter et link ind i anmeldelsen og det starter en gætteleg og detektivarbejde for os andre.

Er det muligt at du i dine fremtidige indlæg vil hjælpe os andre med et link? :)

 

Bh Skivemd :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Domin skrev, den 11.11.2020 at 08:37:

Hej igen Brødre 

Gik galt mht. alderen :) I annoncen er hun 44 år, men hun kunne sagtens være betydeligt yngre.. har prøvet at ændre teksten :) 

God dag til jer alle

i dag er hun så 32 år... ;)

Jeg er en smuk 32 årige slanke kvinde former 173/ 72 kg...

Redigeret af tilmodenQ

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 6 timer siden:

i dag er hun så 32 år... ;)

Jeg er en smuk 32 årige slanke kvinde former 173/ 72 kg...

Det er jo to forskellige annoncer og to forskellige piger. Som faktisk er søstre! Har prøvet den ældste på 44. Det var udmærket og hun er fræk. Men jeg finder det bare besværligt i en bil og havde en flad fornemmelse bagefter! Men overvejer da at prøve lillesøsteren på 32. Gid de havde et sted!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Giorgio skrev, for 17 timer siden:

Det er jo to forskellige annoncer og to forskellige piger. Som faktisk er søstre! Har prøvet den ældste på 44. Det var udmærket og hun er fræk. Men jeg finder det bare besværligt i en bil og havde en flad fornemmelse bagefter! Men overvejer da at prøve lillesøsteren på 32. Gid de havde et sted!

nå det havde jeg ikke set.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...