Hop til indhold
Romeo

Sexy Karina i Holstebro

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/307315

Billederne er ægte og hun er lækker.

Det var så det positive hehe. Betalte for 30 minuter plus 100kr extra for kys, hun var glad nok da hun skulle tage imod pengene og jeg tog så et hurtigt bad. Bagefter det var det en helt anden sang. Hun er åbenlyst ikke glad for hvad hun laver og det skulle bare overstås hurtigst muligt.... de kys jeg betalte for blev et enkelt kys på læberne. Vi prøvede en 69 men hun smagte meget stærk af parfume eller sæbe eller noget der sad i munden på mig flere timer efter.

Hun red mig bagefter, der er hun tilgengæld virkelig stram så til hendes glæde kunne hun få mig til at komme relativ hurtigt. Betalte for 30 min, fik 7. Men siden hun ser godt ud osv kan hun da godt være et hurtigt knald værd på 15 min, men GFE og "passion" får du squ ikke selv om hun skriver det. 

stedet ligger på struervej og er meget befolket så det er ikke diskret men indvendigt er der rimelig rent og pænt. Hun er ikke den eneste pige på stedet. 

Jeg kommer nok ikke igen da jeg blev skuffet fordi jeg forventede mere, men hvis jeg bare forventede (og betalte) for et hurtigt knald så kunne jeg godt have fundet på at kigge forbi igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...