Hop til indhold
FørsteTur

Genert og usikker på første tur

Recommended Posts

Hejsa,

Jeg er faktisk medlem herinde, men jeg vælger alligevel at være anonym til den her... 

Jeg har aldrig besøgt en glædespige før og jeg er faktisk lidt nervøs over det. Jeg har et par fantasier, som jeg rigtigt gerne vil udleve og jeg har en kone, som bestemt ikke vil være med på den. Jeg vil kun besøge danske piger, men bør jeg holde min nervøsitet for mig selv eller bare være ærlig? Jeg har et problem med lidt for tidlig sædafgang, når jeg har haft pause fra sex i længere perioder, men når så jeg er meget aktiv, er det ikke et issue. Jeg kan godt være bange for, at det kan blive et issue med en glædespige.

Åhhh... Det er svært. Håber ikke, at I vil lave sjov med det, for det er sgu helt reelt, at jeg skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vælg en dansk pige og tag en snak eller skriv med hende først om dine tanker, bekymringer og nervøsitet. Så skal det nok gå fint :) God tur! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg synes helt sikkert, at du skal være ærlig. Finder du en god og indfølende GP, skal hun nok få dig i en afslappet stemning :) men det er selvfølgelig lettest når man ved, at du er nervøs og ikke fx i dårligt humør - når nu det er første gang man mødes. 

Samme med den tidlige afladning, sig det og find ud af med dig selv, om I skal forsøge at strække det ud med en masse pirring, eller om du måske hellere vil lave et længere møde, så du kan nå flere omgange, når den første nu måske går lidt hurtigere end du er glad for. 

Så længe du er ærlig og måske laver lidt research om hvilke piger andre anbefaler når man er nervøs, skal du nok få en dejlig oplevelse <3

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer. Og tak for svar. Det sætter jeg virkelig stor pris på.

Jeg er især glad for at du svarer, Nanna. Du giver et rigtigt godt svar og det er faktisk sådan, at det er dig, jeg har set mig sådan lidt lun på :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
FørsteTur skrev, for 36 minutter siden:

Hej med jer. Og tak for svar. Det sætter jeg virkelig stor pris på.

Jeg er især glad for at du svarer, Nanna. Du giver et rigtigt godt svar og det er faktisk sådan, at det er dig, jeg har set mig sådan lidt lun på :oops:

Det var så lidt, jeg kan godt forstå at det første GP besøg kan være lidt nervepirrende - og det er jeg da glad for at høre, så kan det jo være vi ses ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
FørsteTur skrev, for 7 minutter siden:

Må jeg skrive til dig i en privat besked, Nanna?

selvfølgelig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
FørsteTur skrev, for 13 minutter siden:

Nå, den siger, at jeg kun har tilladelse til at sende 0 beskeder om dagen?! :(

Man skal have været bruger i 24 timer før man må sende privatbeskeder. Jeg har skrevet til dig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @FørsteTur

Har selv været længe i denne verden - kan kun sige at øvelse gør mester, også her.

Det som virker rigtig godt for mig er at besøge en pige mere en een gang - så er der altid et forsøg eller 2 til. Jeg starter ofte med at hyggesludre om løst og fast...pludselig glemmer man næsten hvad man kom for - og så er jeg i hvert fald afslappet når det går løs. Jeg kan godt lide at pjatte lidt og lave sjov - mine absolutte favoritpiger er dem som har taget bolden op.

Sats på mere end 1 tur pr besøg hvis du kan - 2. omgang vil du helt automatisk holde længere. Vær ærlig med hvad du synes om - det er jo her du kan få opfyldt alle dine fantasier - nu kan de gå i opfyldelse.

Og husk så på at det jo ikke er en eksamen - det skal først og fremmest være skønt og dejligt. Held og lykke med det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Gamle Greve skrev, den 10.11.2020 at 23:25:

Hej @FørsteTur

Har selv været længe i denne verden - kan kun sige at øvelse gør mester, også her.

Det som virker rigtig godt for mig er at besøge en pige mere en een gang - så er der altid et forsøg eller 2 til. Jeg starter ofte med at hyggesludre om løst og fast...pludselig glemmer man næsten hvad man kom for - og så er jeg i hvert fald afslappet når det går løs. Jeg kan godt lide at pjatte lidt og lave sjov - mine absolutte favoritpiger er dem som har taget bolden op.

Sats på mere end 1 tur pr besøg hvis du kan - 2. omgang vil du helt automatisk holde længere. Vær ærlig med hvad du synes om - det er jo her du kan få opfyldt alle dine fantasier - nu kan de gå i opfyldelse.

Og husk så på at det jo ikke er en eksamen - det skal først og fremmest være skønt og dejligt. Held og lykke med det hele.

Hej greve,

Tusind tak for dit svar. Det var venligt af dig at skrive til mig. Desværre står jeg i en situation med pludselig alvorlig sygdom i familien som gør, at jeg måtte springe fra denne gang. Det er jeg virkelig ked af, for jeg havde en rigtig god korrespondance med Nanna, som gjorde at jeg fik helt ro på og glædede mig rigtigt meget. Jeg må tage den op en anden gang. Og det er virkelig flot af dig, at du skriver til mig også. Det sætter jeg stor pris på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FørsteTur skrev, for 20 minutter siden:

Og det er virkelig flot af dig, at du skriver til mig også. Det sætter jeg stor pris på.

Det er jo netop det gode ved dette sted, at vi hjælper hinanden. Og med en positiv attitude (som du også har) får man rigtig meget brugbar info retur. Hvilket responsen fra @Den Gamle Greve jo også vidner om.

Velkommen til, og god bedring med sygdommen i familien.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...